Hallo allemaal,
Na een flink aantal jaren wil ik weer een 1:5/1:6 aanschaffen.
Circa 10 jaar geleden heb ik al een FG gehad, echter dit was een DTM Mercedes.
Helaas heb ik deze na enkele jaren verkocht ;(.
Na een heel aantal jaren ben ik weer eens voorzichtig begonnen met brandstofauto's.
Ongeveer een jaar geleden ben ik gestart met 1:10 buggy nitro.
Nu wil ik weer overstappen naar de grotere buggy's, maar............in de afgelopen jaren is de keuze er niet makkelijker op geworden.
Toen ik starte 10 jaar geleden was er feitelijk maar één merk: FG. Nu zijn er meerdere.
Na eens een aantal avonden de diverse posten te hebben gelezen, ben ik er niet meer geheel zeker van wat het nu moet worden: een FG Marder, óf een HPI Baja 5B.
Dus vandaar mijn vraag: wat adviseren jullie?
Overigens ben ik geen competitierijder, het is voor mij echt alleen voor het plezier. Ik kan mij nog herinneren dat destijds met de FG de rolkooi nog wel een zwak punt was, deze brak snel. Wanneer ik de foto's bekijk van de Marder zit hier nog dezelfde kooi op, is dit een zwak punt?
Concreet: wat zouden jullie kopen? En welk 'pakket'?
Ik zie bijvoorbeeld deze:
http://www.rc-car-online-shop.de/ls...5b_evo,,Tshowrub--autos.grossmodelle.hpi,.htm
Maar ook deze:
HPI Baja 5B SS kit, 1 pce. - Hobbythek RC-Car-Online
Wat zouden jullie doen? (als je al een Baja zou kopen dan he?)
Waar moet ik bijvoorbeeld op letten, en wat direct al vervangen van beide auto's?
En zijn er nog andere options? Ik zag bv bij rctuningraalte ook deze:
RC Tuning Raalte
Dat is wel een heel verschil ??
Kortom ik zou wel graag meer info willen wat jullie de beste keuze vinden (het prijsverschil niet meegerekent, dit is groot)
M.vr.gr.
Tiemen
Na een flink aantal jaren wil ik weer een 1:5/1:6 aanschaffen.
Circa 10 jaar geleden heb ik al een FG gehad, echter dit was een DTM Mercedes.
Helaas heb ik deze na enkele jaren verkocht ;(.
Na een heel aantal jaren ben ik weer eens voorzichtig begonnen met brandstofauto's.
Ongeveer een jaar geleden ben ik gestart met 1:10 buggy nitro.
Nu wil ik weer overstappen naar de grotere buggy's, maar............in de afgelopen jaren is de keuze er niet makkelijker op geworden.
Toen ik starte 10 jaar geleden was er feitelijk maar één merk: FG. Nu zijn er meerdere.
Na eens een aantal avonden de diverse posten te hebben gelezen, ben ik er niet meer geheel zeker van wat het nu moet worden: een FG Marder, óf een HPI Baja 5B.
Dus vandaar mijn vraag: wat adviseren jullie?
Overigens ben ik geen competitierijder, het is voor mij echt alleen voor het plezier. Ik kan mij nog herinneren dat destijds met de FG de rolkooi nog wel een zwak punt was, deze brak snel. Wanneer ik de foto's bekijk van de Marder zit hier nog dezelfde kooi op, is dit een zwak punt?
Concreet: wat zouden jullie kopen? En welk 'pakket'?
Ik zie bijvoorbeeld deze:
http://www.rc-car-online-shop.de/ls...5b_evo,,Tshowrub--autos.grossmodelle.hpi,.htm
Maar ook deze:
HPI Baja 5B SS kit, 1 pce. - Hobbythek RC-Car-Online
Wat zouden jullie doen? (als je al een Baja zou kopen dan he?)
Waar moet ik bijvoorbeeld op letten, en wat direct al vervangen van beide auto's?
En zijn er nog andere options? Ik zag bv bij rctuningraalte ook deze:
RC Tuning Raalte
Dat is wel een heel verschil ??
Kortom ik zou wel graag meer info willen wat jullie de beste keuze vinden (het prijsverschil niet meegerekent, dit is groot)
M.vr.gr.
Tiemen