FG Marder ombouwen tot deze mooie on-road Beetle, hoe????

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door Lars, 18 sep 2007.

  1. Lars

    Lars

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    276
    Locatie:
    Hoogerheide
    Onder brandstof auto's heb ik al een topic over de Team-Losi LST omdat ik van plan ben binnenkort een rc auto te gaan kopen.
    Ik ben echter erg in twijfel gekomen door vele reacties die mij afraden om deze LST te kopen.

    In eerste instantie was ik van plan een FG Marder te gaan kopen, 2e hands wel te verstaan ik ben namelijk een student en heb niet erg veel te besteden :oops:
    Maar omdat ik de Marder eerlijk gezegd niet zo heel mooi vind, ben ik van het idee afgestapt een Marder te zoeken en ben ik opzoek gegaan naar iets anders en toen kwam ik de Team-Losi LST tegen. :) Dit werd afgeraden door vele ervaren rijders e.d. op dit forum.

    Nu ben ik de laatste dagen verder gaan zoeken voor een Marder die ik mooi vind, en toen kwam ik een on-road Beetle tegen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik vroeg het eerder al in mijn andere topic, maar nu vraag ik het nogmaals hier omdat hier meer Big-scale fanaten zitten.
    - Is het moeilijk om een Marder tot zo een on-road model te maken?
    - Wat zal er moeten worden omgebouwd?
    - En ook niet on-belangrijk, wat zijn de kosten om deze ombouw te realiseren?
     
  2. charger

    charger

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    681
    Locatie:
    Naaldwijk(nl)
    ja hoor. ombouwset 6200 (op pistopsite bij zoeken invullen). en dan nog voor smalle, en achter breede slicks. nou weet ik niet zeker, of dat de vögele beetle is, lijkt er wel op. die is geloof ik verkrijgbaar bij Pase of Krikke, daar kan iemand anders denk ik wat meer duidelijkheid over geven ;)

    Groeten,

    Ruben
     
  3. Lars

    Lars

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    276
    Locatie:
    Hoogerheide
    Heb t gevonden en idd daar is zo een kap e.d. te krijgen.
    Maar deze die je hierboven ziet is die ook echt gemaakt op basis van een off-road marder, of is deze al gekocht al on-road beetle/marder model?
    Ik heb me namelijk laten vertellen dat die er ook zijn..

    Thnx voor je replie in ieder geval :roll:
     
  4. charger

    charger

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    681
    Locatie:
    Naaldwijk(nl)
    nee, je heb die ook ja. maar das ook een marder met slicks en andere kap. dus ook op basis van de marder ;).

    Groeten,

    Ruben
     
  5. marder_art

    marder_art

    Lid geworden:
    15 mrt 2005
    Berichten:
    390
    Locatie:
    Ringe(duitsland)
    Zie Rcbigscale forum...

    Die onderste heeft trouwens helemaal geen steunen, daar ligt de kap er voor de foto gewoon los op als ik het goed heb. Hij heeft daar ook geen uitlaat.

    Standaard Marder-beetle is er wel, maar dan heb je een onderbak en dan komt de kap er gruwelijk lelijk hoog op....

    Maar zoals ik al zei, kijk eens op het andere forum bij ons topic....

    gr.
    Arnaud
     
  6. Magic2002

    Magic2002

    Lid geworden:
    6 feb 2005
    Berichten:
    254
    Locatie:
    ZW -Brabant
    de kap op de onderste foto komt regelmatig voorbij op marktplaats...
     

Deel Deze Pagina