FG Marder ombouwen tot deze mooie on-road Beetle, hoe????

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door Lars, 18 sep 2007.

  1. Lars

    Lars

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    276
    Locatie:
    Hoogerheide
    Onder brandstof auto's heb ik al een topic over de Team-Losi LST omdat ik van plan ben binnenkort een rc auto te gaan kopen.
    Ik ben echter erg in twijfel gekomen door vele reacties die mij afraden om deze LST te kopen.

    In eerste instantie was ik van plan een FG Marder te gaan kopen, 2e hands wel te verstaan ik ben namelijk een student en heb niet erg veel te besteden :oops:
    Maar omdat ik de Marder eerlijk gezegd niet zo heel mooi vind, ben ik van het idee afgestapt een Marder te zoeken en ben ik opzoek gegaan naar iets anders en toen kwam ik de Team-Losi LST tegen. :) Dit werd afgeraden door vele ervaren rijders e.d. op dit forum.

    Nu ben ik de laatste dagen verder gaan zoeken voor een Marder die ik mooi vind, en toen kwam ik een on-road Beetle tegen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik vroeg het eerder al in mijn andere topic, maar nu vraag ik het nogmaals hier omdat hier meer Big-scale fanaten zitten.
    - Is het moeilijk om een Marder tot zo een on-road model te maken?
    - Wat zal er moeten worden omgebouwd?
    - En ook niet on-belangrijk, wat zijn de kosten om deze ombouw te realiseren?
     
  2. charger

    charger

    Lid geworden:
    26 jun 2006
    Berichten:
    681
    Locatie:
    Naaldwijk(nl)
    ja hoor. ombouwset 6200 (op pistopsite bij zoeken invullen). en dan nog voor smalle, en achter breede slicks. nou weet ik niet zeker, of dat de vögele beetle is, lijkt er wel op. die is geloof ik verkrijgbaar bij Pase of Krikke, daar kan iemand anders denk ik wat meer duidelijkheid over geven ;)

    Groeten,

    Ruben
     
  3. Lars

    Lars

    Lid geworden:
    7 dec 2006
    Berichten:
    276
    Locatie:
    Hoogerheide
    Heb t gevonden en idd daar is zo een kap e.d. te krijgen.