ik ga sws voor een nieuwe motor kijken/sparen
maar tot die tijd wil ik wel nog kunnen rijden natuurlijk
Bij pitstopshop kan je een 23CC CY 4 bouts blok kopen voor 150
Die 23CC is vergelijkbaar met een 26cc maakt alleen wat meer toeren..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik ga sws voor een nieuwe motor kijken/sparen
maar tot die tijd wil ik wel nog kunnen rijden natuurlijk
@uwe
Is die zenoah een auto motor of helie motor, zit wel verschil in namelijk. Onderdelen passen overigens wel (dacht ik)
@ts hoe lang rijdt je al met de auto?
gwn 2-stroke olie
me pa heeft m nieuw gekocht...
en wat ie koste weet ik niet
@Cotjuh
De marder word sinds een paar weken niet meer gemaakt. Je kan ze nog wel kopen.. voor ongeveer 550 RTR omdat nu de nieuwe modellen uit zijn gekomen worden de oude goedkoper
Heb trouwens gezien dat er ook een leuke Slash XL benzine uitvoering op de markt gaat komen
@uwe
Is die zenoah een auto motor of helie motor, zit wel verschil in namelijk. Onderdelen passen overigens wel (dacht ik)
@ts hoe lang rijdt je al met de auto?
me pa heeft m nieuw gekocht...
en wat ie koste weet ik niet
Voor sommige mensen zou het niet verkeerd zijn als we terug zouden gaan naar de gulden. Krijgen ze weer een beetje idee van de waarde van geld.
15 jaar geleden kostte dat ding nog guldens in plaats van Euro's, en volgens mij zat de Marder destijds rond de 2500 piek (maar ik kan me vergissen). Weet niet of dat RTR of kale auto was.
Groet, Bert
Dan nog mag je wel wat meer respect tonen voor "t speeltje" van je vader..
Hoe je er nu over praat en er mee omgaat is gewoon weg te belachelijk voor woorden.. Wat nou als ik je zoon was en jij mij je geluids installatie geeft en ik sloop het.. Maar knal er gewoon lekker mee door zonder fatsoenlijk onderdelen te vervangen, omdat ik gewoon lekker door wil knallen.. Daardoor sloop ik helemaal alles en kan eigenlijk het hele spul naar de sloop en alles nieuw worden gekocht.. denk niet dat je daar vrolijk van word...