fg Stadiumtruck

• Topicstarter Topicstarter bennieboy90
  • Startdatum Startdatum
En nu de foto's
U ziet het filter past niet door de rolkooi. :evil:
fg%206464%20luchtfilter%20002.jpg

En hier zit de filterkap keurig op z'n plek. ALLEEN PAST DE ROLKOOI NIET MEER. :help:

fg%206464%20luchtfilter%20005.jpg

Nog een foto van de bovenkant. De filterkap zit netjes op z'n plek.

fg%206464%20luchtfilter%20007.jpg

Dus als u het nog weet.
:offtopic: (Te koop FG filterkap. Past niet op een ST.)

njoy_fg zei:
Bij alle Fg's met rolkooi zit het zo...
beetje vaag. want dan past het op geen enkele fg 8O

Jah, dat was ook mijn ged8e.

Maar misschien komt Harrie of Pascal nog voorbij met een oplossing.
Ik ben het spoor bijster. :onweer: (Overigens is een ST wel makkelijk te demonteren :wink: )

een paar sleufjes erin en klaar , hetzelfde als met de luchtfilter van carson (die met die blauwe kap erop)
bij mijn marder in het verleden ook gedaan , werkt perfekt.

sukses

Hai mannen,

de box past gewoon.we leveren ze standaard op onze special versie.
waar je op moet letten is of de adapter goed zit.
die kun je op 2 manieren plaatsen, omdat de motor iets uit het midden geplaatst is.

mvg
pascal

pase zei:
Hai mannen,

de box past gewoon.we leveren ze standaard op onze special versie.
waar je op moet letten is of de adapter goed zit.
die kun je op 2 manieren plaatsen, omdat de motor iets uit het midden geplaatst is.

mvg
pascal

Kun je dat ook toelichten met een foto. En als je mijn foto's bekijkt, wat zit er dan fout. Het gaat om een stadiumtruck. Dus zou je een foto willen laten zien van een ST waar die kap op zit. Man, als je mijn foto's bekijkt dan knakt de rolkooi er toch zowat af.

Die adapter waar je het over hebt zit met de brede kant naar achter.

Wil je van mij nog een andere foto zien, dat mag ook. begrijp wel, zonder de rolkooi past alles perfect. En het ziet er dan ook zo uit als op t plaatje van de montageanleitung.

Mankracht2004

Volgens mij kan je je luchtfilter adapter een slag draaien waardoor hij wel gaat passen.

robheid zei:
Volgens mij kan je je luchtfilter adapter een slag draaien waardoor hij wel gaat passen.

Hoi robheid,

Deze snap ik even niet. De adapter is nl. rond......

Maar nogmaals ter info, als ik mijn rolkooi eraf laat past alles perfect. Het maakt ook niet veel uit of ik de speciale adapter omdraai of niet. Het is net alsof m'n motorblok 1 cm verder naar voren moet..... 8O

Maareh, mijn motorblok is een gd260rc1 misschien dat iemand hier wat aan heeft. :?

Maar nogmaals misschien zie ik iets over het hoofd hoor.... :?:

Mankacht2004

De luchtfilterkap blijft intrigeren, maar van Pascal het volgende mogen ontvangen.
2006-02%20banties%20001%20%28Small%29.jpg

Mankracht2004 zei:
robheid zei:

Hoi robheid,

Deze snap ik even niet. De adapter is nl. rond......

De adapter is wel rond, maar de gaten die erin zitten staan uit het midden vandaan dus als je hem een slag draait maakt dat dus wel degelijk uit waar het filter komt te zitten, zo begrijp ik het uit de woorden van Pascal :wink:

Snap alleen niet dat je niet een goed filter koopt (RN Filter) inplaats van dure wielen, is behoud van je motor en dat lijkt mij toch wel belangrijker :roll:

Nogmaals, voor de zoveelste keer ik weet dat er betere filters tekoop zijn, en dat gebeurt ook. Het gaat mij er om dat ik een standaard filterkap niet op mijn ST krijgt en NIEMAND mij heermee kan helpen. Alleen maar het moet passen het zal passen en draai alles een kwartslag. Nogmaals bekijk mijn foto's nu eens rustig en trek DAN uw conclusies. Mocht er behoefte zijn aan meer foto's van mijn kant af, ik plaats ze graag.

Vriendelijke groet,
Mankracht2004

........................................................................................................................................................................................................................

Mensen worden steeds brutaler hier, ik bedoel al die beter weters :|

Maar dat luchtfilter wat mankracht heeft is rond, dus draaien heeft dan geen zin lijkt mr.

Greetz CrazyRcRacer

Zoals je hier kan zien zitten de gaten uit het midden. Om zo dus te zorgen dat het filter in het midden komt. Als die verkeerd zit zal het hele filter niet passen. Maar verschil is best groot bij de TS dus denk dat het aan iets anders ligt. Misschien motor scheef op de bodemplaat?

6451-3.JPG

Nog ff een vraag?
Heb je alleen de kap gekocht of ook het bij behoorden filter? want volgens mij is het filter wat onder dat kappie komt anders als het Standaard FG filter dat tegenwoordig op de FG's zitten.

Dat onderdeel heeft mankracht dus niet, hij heeft alleen dat kapje om over de luchfilter heen te doen. Vandaar dat hij niet past :P

Greetz Marcel

Pasqual zei:
Zoals je hier kan zien zitten de gaten uit het midden. Om zo dus te zorgen dat het filter in het midden komt. Als die verkeerd zit zal het hele filter niet passen. Maar verschil is best groot bij de TS dus denk dat het aan iets anders ligt. Misschien motor scheef op de bodemplaat?

6451-3.JPG

Nog even een vraag?
Heb je alleen de kap gekocht of ook het bij behoorden filter? want volgens mij is het filter wat onder dat kappie komt anders als het Standaard FG filter dat tegenwoordig op de FG's zitten.

Hoi Pasqual.

Het bestel nr. is FG6464 en bevat alle standaard ondedelen. Alleen de eindkap is niet dicht maar open, en er gaat een dop overheen.

Waar jij op doelt is het naar links of naar rechts schuiven van het luchtfilter. Dat hoeft niet, het filter zit keurig in het midden. Zie ook de 2e foto uit de serie. Als je daar goed naar onder kijkt dan zie je dat de rolkooi achter loszit, en dat er aan beide zijden 1 cm ruimte te weinig is.

Ik ben op zoek naar mede ST bezitters die deze kap hebben. Ik bedoel maar, hij wordt verkocht als: "ff schroevie los, einplaatje er af, andere eindplaat er op en dan de beschermkap er over heen en dan schroevie weer vast......"

Daarom aub helpt mij.

Mankracht2004

Back