fg Stadiumtruck

• Topicstarter Topicstarter bennieboy90
  • Startdatum Startdatum
Ferrari F 2005 zei:
ja , laat ze maar eens zien , kunnen we zien wie er gelijk heeft

Hoi Ferrari F 2005,
Welke foto zou je graag willen zien dan.
Dan kan ik deze met een beetje mazzel meteen nog maken.
'T is nl wel koud in onze garage :(

Bedankt voor je meedenken,

Groetjes,

Mankracht2004.

Mankracht2004 zei:
Het gaat mij er om dat ik een standaard filterkap niet op mijn ST krijgt en NIEMAND mij heermee kan helpen. Alleen maar het moet passen het zal passen en draai alles een kwartslag.

Al die mensen die dat zeggen proberen je juist te helpen, maar met zo'n toon mag je het van mij lekker zelf uitzoeken :evil:

De mensen zeiken hier meer dan dat ze helpen hoor, ze zeggen alles 1000x het zelfde. :evil:

EJS zei:
Mankracht2004 zei:
Het gaat mij er om dat ik een standaard filterkap niet op mijn ST krijgt en NIEMAND mij heermee kan helpen. Alleen maar het moet passen het zal passen en draai alles een kwartslag.

Als die mensen die dat zeggen proberen je juist te helpen, maar met zo'n toon mag je het van mij lekker zelf uitzoeken :evil:

EJS, mijn welgemeende excusses, dit is echt niet mijn bedoeling.
Sorry x 1000, maar je mag zelf ook een beetje normaler reageren hoor.

Maar wat crazyrcracer al zegt, ik moet weten hoe ik deze kap op mijn st filter krijg. Ik bedoel wees nu eerlijk, het is een standaard fg onderdeel en het past niet. Da's toch niet leuk meer.

Maar ik heb op mijn beste Duuts een mail naar fg gestuurd. misschien kom ik hier mee verder.

U hoort van mij,
En ik zal ihvv wat genuanceerder reageren, als mijn medeforummers ook op mijn vragen reageren. En geen zijstappen ondernemen. Tenslotte ik moet toch weten hoe ik mijn geld uitgeef. En die noppenbanden zijn super, bedankt pascal. Alleen heb ik geen nagelriemen meer over. De banden zijn een beetje strak om de velg.

Mankracht2004.

Mochten er mensen boos op mij zijn, een pb-tje mag ook hoor.

Zo,

Net een mail gehad van fg-modellsport-gmbh en die vertellen mijn dat ik de Bügel zusammen pressen muss en dan vastschroeven :)

Dat gaan crazyrcracer en ondergetekende dus doen vanavond.

(Ik neem aan dat het om de rolkooi gaat, Bügel)

Persoonlijk vind ik het niet echt netjes, maar er is dus idd onvoeldoende ruimte zoals ik al beweerde. Toch niet netjes voor en standard fg onderdeel da's mijn mening.

Maar ik ga wel proberen wat Pasqual vertelde om die ring wat te draaien

Lezers, u hoort van mij,

Mankracht2004.
Foto's volgen.

Wie weet >

Maar hoe staat het nou met de trotste eigenaars ??

Foto van een een nieuwe ST, past dus wel.. :lol:

09587_IM000361.JPG

09573_IM000360.JPG

Zit het verschil niet in het dekseltje wat het foamfilter op zijn plek moet houden... meen ooit gezien te hebben dat die bij het luchtfilter met kap anders van vorm is, de lucht moet er namelijk nog wel langs kunnen langs de zijkant!

Ik heb ook een ST met nog het standaard filter en die kap gaat inderdaad wat moeilijk over het filter heen.Je moet hem een beetje verbuigen en vervormen om het tussen je beugel te krijgen.Dit omdat de kap taps toeloopt.

opgelost nu ?

maar ik had gister er eentje zien rijden ergens op een veld in Veghel ??
Blauw/gele kap
Wie o wie ?

gr ben

Back