Fiat cr.32 'Chirri'

:help:

Ik wil eigenlijk eerst deze nog!

nimrod_zps01e2c732.jpg

De Hawker Nimrod :p

Groeten, Ralf

De CR.32 blijft lonken...bedankt Jan!?! :p ;) maar na de lopende projecten waarschijnlijk eerst deze WOI jager, ook een Italiaanse bella macchina; De Ansaldo SVA:

DSC_16402.jpg

Daarna misschien de FIAT CR.32 uit dit draadje alhoewel de liefde blijkbaar al flink gedeeld wordt. Dan toch iets anders,... Bas, we hebben het al vaker via de PB over Vigna di Valle gehad, prachtige machines daar! Vooral ook die rode met drijvers.... Nog zo`n "die wil ik eens bouwen" kist. De Macchi M.39 en daar heb ik al de tekeningen van... maar ik dwaal af... ;) (volgens mij geheel geoorloofd in dit draadje)

Groeten, Ramses

mooie modellen... hier toch ook eerst de lopende projecten gestaag afwerken... maar er zitten ook al enkele nieuwe in mn hoofd(op de tekentafel)
succes met deze beauty!

Hier mijn favoriet die ik ooit nog eens wil bouwen. Zo ongeveer dezelfde configuratie als Henri zn kist hierboven:
DHfoxmoth_ph4.jpg

Zo.

Ben net terug van een paar daagjes skieën :cool: met mevrouw Brilman :p en de drie zoontjes. ;)

Willingen, perfecte sneeuw-condities! :p

(Zoon) nr. 1 brak de eerste dag z'n pols met het snowboarden :mad:; nr2. was misselijk van het ontbijt ( :confused: ) en nr. 3 (6 jaar oud, eerste keer, eerste les) vond het maar koud en moeilijk en had last van z'n knieën. :(

Kortom, genoeg tijd om na te denken over de modelbouw activiteiten, projecten en plannen.

De psychologie van de modelbouw, zeg maar. :yes:

Ik broed op een draadje over het samen (met een paar man) bouwen van een model (daar zitten volgens mij een paar haken en ogen aan).

Daarnaast: de Chirri srtaat voorlopig niet erg hoog op mijn 'the models you once want to build'-lijstje. :nooo:

(Edit: die Hawker Nimrod vind ik ook al erg lang een errug mooi ding . . . :yes:)

Met alle plezier plaats ik mijn lijstje tzt. hier.

(Is zo'n draadje er al? Binnen het schaal-forum?)

jan.

Ja mooi he!! Dat is m`n favoriete WOI kist die ik nog wil bouwen. Heb ook al een tekening als basis en een paar boekjes over de SVA, maar eerst de lopende projecten afmaken!

Groeten, Ramses

Back