Fieseler storch.

• Topicstarter Topicstarter Dickie
  • Startdatum Startdatum
De verpakking los gemaakt ik moet zeggen alles is zeer goed verpakt de vleugels apart, ook de romp en zelfs de klein delen zijn apart in karton verpakt ik heb aan de verpakking geen beschadiging gevonden, nu de inhoud nog.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ahaaaaaaa,dan gaan we in de toekomst een argus motor zien verschijnen?

Ben zeer benieuwt!!!!

Veel succes met de bouw van deze waanzinnige kist!
Ik heb zelf een Storch gehad en daar kon ik echt alles mee doen wat de echte ook deed!

Mvgr Hans

ahaaaaaaa,dan gaan we in de toekomst een argus motor zien verschijnen?

Ben zeer benieuwt!!!!

Veel succes met de bouw van deze waanzinnige kist!
Ik heb zelf een Storch gehad en daar kon ik echt alles mee doen wat de echte ook deed!

Mvgr Hans

full

deze gaat het worden morane ms502 criquet.

full

motor is onderweg.

Zonde dat die boxer niet paste, ik vind persoonlijk de Fi156 met Argus motor mooier dan dan Criquet met stermotor.

Dat gezegd hebbende klinkt een stermotor natuurlijk nooit verkeerd! ik ga dit zeker volgen! nu maar hopen dat de jouwe niet eerder vliegt dan de mijne, zou wel heel erg genant zijn vanuit mijn kant...

Hallo Danny, ja ik vind het ook jammer maar ik denk dat als het vliegt dat de lol er niet minder om is.
Als het goed is dan vliegen FW190 met MOKI en de Morane Criquet beide op Oss samen met de pt 17 Stearman ASP 400-5 ster.
De kisten worden gevlogen door clubmaten.
B.D.W. Geneer je niet dat je eerder vliegt met de Fiesler als wij, hoe meer kisten hoe meer lol.:)

Moooooi!!!! En dat gaat ook nog lekker klinken! :thumbsup:

Veel plezier met de afbouw,
Groeten, Ramses

Dickie,
gaat er een 77 cc op?
Dan is deze kist aardig van formaat!

Zou graag jouw bevindingen willen vernemen omdat je er veel meer verstand van hebt dan ik!

Tot nu toe ben ik best tevreden met de motor'tjes.
Succes met de verdere afbouw van het kistje.

Mvgr Hans

Het is een 35cc, voldoende voor de storch de 77cc is te groot,dan steekt de motor te ver buiten de romp,de feisler is een grote kist met een slanke romp.
de storch moet net zo langzaam vliegen op schaal, als de orginele.

Hoe ben je van plan de kist verder in de juiste kleuren te krijgen? Verven?Bespannen? Of heb je besloten om hem in deze kleurstelling te houden?

He Danny hij blijft zoals die nu is misschien wat verouderings sporen.
de details zijn redelijk tot goed te noemen.

[URL="
Storch Fi 156 Full HD La Ferté-Alais LFTA 2010 - YouTube[/URL]

Zo hoort de storch te vliegen.:):)

De afwerking is top, zelfs de hevels van gas en choke zijn in aluminium uitgevoerd,zodat je niet zelf zit te knoeien,aan koppelen op de servo geen probleem.
totale afwerking is zonder meer zeer goed te noemen.

full

De ringuitlaat is gemonteerd.

full

Hans het is de orginele uitlaat ik heb hem bij schweighofer vandaan gemaakt van aluminium met klemkoppelingen en super licht.

Back