Filmpje, combat vliegen met Rhino's

Thomas,

Als het een beetje weer is is er iedere avond wel iemand aanwezig.
Doordeweeks overdag soms ook mensen die in de vut zitten.
Verder op zaterdagmiddag en zondagmiddag is het het drukste.

Zo net weer aan het combatten geweest en tot 23:00 gevlogen was weer erg lachen :yes:

Dat is een nogal verschillend. Ik zal je een PB sturen met mijn telefoon nummer als je dan een keer wilt komen dan moet je dat maar even laten weten. Maar zoals Ben ook al zei is er vrijwel elke avond wel wat te doen op de club.

Groeten jeroen.

Een Axi 2204/54, maar ik denk dat er wel idealere motors voor te vinden zijn. We hebben deze erop gezet omdat ik deze 2 had liggen, hierdoor hebben we dezelfde setup zodat ze ook even snel zijn.

Groeten Jeroen.

Marcel zei:
De kosten van zo'n Rhino:

Rhino 40 euro
Shulze 435 45 euro
lipoaccu 2 cellen 15 euro
2x waypoint 60 servo 27 euro
Axi motor 45 euro
CC10 regelaar 45 euro
--------------------------------------------
Totaal 217 euro

En dan nog de spullen voor montage(tape,lijm etc..)

Groeten,
Marcel

Ik heb jullie gisteren in Nijverdal met die Rhino's zien vliegen ik vond dit zo grappig dat ik er nu ook een ga kopen maar heb nog een paar vragen:

Welke axi was het ook al weer en met welke gws prop.
En als accu hadden jullie toch een e-tec 1700 hoe lang kun je daar zo ongeveer mee vliegen.

En heb je ook nog een paar foto's van je Rhino van de motor bevestiging e.d want die motor spantjes waren toch zelfgemaakt.

Hee Daniel,

De motor is een Axi 2204/54 en de prop een gws 7x6.
Er zullen ongetwijfeld wel betere motoren zijn,maar Jeroen had nog 2 van deze axi's "over".

Ik had er nu een Etec 1700 in zitten idd,volgens mij kun je met gemak een half uur vliegen(heb ik maar niet gedaan anders werd Niek boos ;-))

Over de servo's (waypoint 060) ben ik niet zo tevreden,af en toe centreren ze niet goed en moet je constant trimmen.

De motorbevestiging word er bijgeleverd,maar is een beetje een zwak punt,bij mij gaat ie rondom de houten bevestiging steeds scheuren in het EPP.

Groeten,
Marcel

Ik ga er denk ik twee van bestellen zodat ik er ook een voor hellingzweven kan gebruiken.
Missschien dat we op de volgende meeting (wie weet waar) samen lekker combat kunnen vliegen.

Wat die servos betreft misschien kunnen die daimond D47 ook wel ik vind die namelijk wel een goed nulpunt hebben.

he peter dat van mooie breuklijn heb ik nu ook onder vonden met die mooie piccojet van me.
straks ff lijmen.
epp is hard en styropor is makkelijk plakken

He peter,

bedannkt voor de tip, modelbouw Bichler had ik al een mail gestuurd en die hadden ze pas weer in twee weken dus.........Ik heb die andere net een mail gestuurd even kijken als zij ze hebben.

Zo, de nu is de mijne ook klaar wanneer gaan we combatten!!!!!

normal_foto_s%20forum%20002.jpg

normal_foto_s%20forum%20001.jpg

heej, nu al weer 2 jaar verder kwam ik nu deze topic weer tegen.
alleen nu was mijn vraag, heb je dat filmpje nog?

mocht je het nog hebben zou je het dan nog een keer willen posten?

bedankt, :lol:

mvg

Back