De afgelopen 3 jaar op rij geweest en in totaal mss 10de keer sinds de vroege jaren 2000.
En toch slaag ik erin om een zaal over te slaan. De kermis atrakties heb ik gemist, mss zelfs heel die zaal.
Verder heb ik nog een appart verhaal.
Bij de stand van aeronaut staan kijken naar de houten bootjes die voor het eerst mijn ook 'koop' aandacht kregen. (Dankzij het ontdekken van de 152vo klasse en het speedliner bouwverslag )
Vermits het voormiddag was, nog verder gewandeld en eigelijk niet meer aan boten gedacht. Maar in de late namiddag toch terug naar de stand van earonaut. Ik ben vooral met auto's en vliegen bezig. Dus een boot is weer iets nieuw en veel tijd heb ik niet meer op overschot. ...Dus na enige twijfels en veel gepush van een vriend toch een aeronaut spitfire gekocht. Daarna nog een verder gaan winkelen met weer oog voor vliegtuigen....Van al dat winkelen krijg je dorst en even gaan drinken in zaal 7......Merk ik plots dat ik de doos van de boot niet meer vast heb. vol ongeloof kijkend naar de zakken en alles wat je bij hebt....Nee de doos is weg.
Ik heb de boot neergelegd om te betalen aan een ander standje in zaal 3, en gewoon vergeten. !! Mijn reisgezel is bij onze spullen blijven staan en ik ben als de bliksem naar zaal 3 gelopen. Door de gladde gangen , de trappen op.....om terug bij het standje te komen waar ik die doos heb neergelegd. HOERENCHANCE zeggen we hier. De doos lag er nog. Ik had de doos met de foto naar ondergelegd en de onbedrukte witte onderkant naar boven. Bijna transparant met het betaaltoogje. Dat is de reden dat ik ze zelf vergeten was, en wss ook de reden waarom niemand anders ze heeft meegepakt.
(H)eerlijk volkje die modelbouwers