Filmpje met veel meeuwen :-)

Mooie beelden!

Ik zou het niet doen, boven water tussen die honderden vogels. Niet voor de vogels maar voor m'n toestel.

En die discussie over het verstoren van de rust. Tja. Mijn ervaring is dat vogels zelfs van mijn Trex450 geen schrik hebben. Integendeel!

Ik had in het begin ook een beetje schrik om boven water te vliegen, maar het was zo mooi allemaal ;-)

:offtopic:

...Wel dat er weer genoeg malloten zijn die dit voorbeeld volgen...

...Deze figuren zorgen er voor dat je straks helemaal nergens kan vliegen...

...Ja en de aarde die opwarmt, oorlogen, vuurwerk enz...

.... zodoende voorzichtig te werk bent gegaan maar maak dat de maanmannetjes maar wijs...

...Laatst kwam er een kabouter op mijn multi zitten, speelde er wat mee en heeft een stukje meegevlogen...

ai... dit begint toch te lijken op het Syndroom van Capgras
Mocht je er wat aan willen doen dan heb je wellicht hier wat aan.

:ontopic:
Ik vind de beelden wel mooi maar weet niet of ik ze zelf ook gevlogen zou hebben. Het risico dat je een vogel aanvliegt is in mijn ogen wel reëel...

:offtopic:

ai... dit begint toch te lijken op het Syndroom van Capgras
Mocht je er wat aan willen doen dan heb je wellicht hier wat aan.

:ontopic:
Ik vind de beelden wel mooi maar weet niet of ik ze zelf ook gevlogen zou hebben. Het risico dat je een vogel aanvliegt is in mijn ogen wel reëel...
Haha! Ik vond hem ook te ver gaan. Hij is stil geworden, misschien had hij die dag een pilletje overgeslagen?

Ik twijfelde of ik er wat van zou zeggen maar met je reacties in de verschillende topics lokt je het een en ander ook uit. Misschien even bedenken hoe je iets post om dit soort reacties te voorkomen. Je hebt de dingen soms zelf in de hand.

back :ontopic:

Wat maakt het uit om tussen een paar meeuwen te vliegen (waar er al toch veel te veel van zijn) als ze aan het chillen zijn? Ze gaan er echt niet dood van en vliegen gewoon ergens anders heen... Als ik jou profiel zo bekijk zie ik dat je niks nuttigs toevoegt en alleen negatieve onzin zit rondt te kramen.

Aan de TS: Mooi filmpje! Wel gedurft om daar te gaan vliegen...

eerlijk gezegd zou ik er ook niet vliegen.

bang om zon snaveldier te raken.

en dan eerlijk gezegd niet eens voor de vogel. die piept een keer en vliegt dan mischien wat gehavend weg met een wijze les op zak "niet bij zon phantom gaan vliegen doet zeer"

maat mijn quadcopter kan geen tikjes hebben en zegt geen auw maar plons. en dan is ie muerte.

Ik twijfelde of ik er wat van zou zeggen maar met je reacties in de verschillende topics lokt je het een en ander ook uit. Misschien even bedenken hoe je iets post om dit soort reacties te voorkomen. Je hebt de dingen soms zelf in de hand.

back :ontopic:

Dat zeg ik, bied hem een cursus sociale vaardigheden aan.
Er zal een wereld voor hem open gaan. :rolling:

Back