A
AVS
Guest
En wat was de schade ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En wat was de schade ?
Check je bladen goed.
Buig ze ook even door op je knie.
Als ze dat al niet kunnen houden gaan ze het zeker begeven in vlucht.
Nette auto's hoor (behalve de laatste)
Maar waarom draai je hem om?
Dat kost enorm veel energie en heeft risico's
Als je namelijk te weinig energie over houdt kun je met een sliding auto nog altijd het figuur (en je heli) redden.
Dat omdraaien, tja... Ik vind het wel leuk, maar ik snap dat het risico's met zich meebrengt. Ik doe het omdat ik het pro's wel eens zie doen(meestal met een 90'er bedenk ik me, meer energie in de bladen...) en omdat het de staart ontziet bij de landing. Als ik namelijk straight-in probeer te landen, raakt de staart meestal als eerste de grond en krijgt dan een behoorlijke klap.
Tim de Boer
OK, dat is een skill.
Maar probeer je het dan aan te wennen om dit te doen met de torgue mee.
Je doet het nu tegen de torgue in en je hoort hem nu veel energie verliezen.
Nog een autorotation wijsheid.
Snelle pitchchanges kosten energie.
Het lijkt alsof je veel energie op bouwt met -10 auto's maar dit werkt averechts. Je moet dan snel van -10 naar 0 en hoger.
Hiermee verlies je meer energie dan je op bouwt.
Dus abrupt je staart draaien ook. Doe dit smooth.....
Wat is optimaal?
tussen -3 en -6.
Flaren tegen het einde (bouwt energie op van voorwaardse snelheid naar lift) en dan pas de stick omhoog halen terwijl je de heli level trekt.
Dan land je ook recht.
Probeer het maar op de sim.
Je merkt dat je meer over houdt.
Uitgebreide uitleg: Auto Rotation Landings