filmpje van men hornet

• Topicstarter Topicstarter Mattijs Van de Walle
  • Startdatum Startdatum
M

Mattijs Van de Walle

Guest
hornet X3d, ben er heel tevreden mee...jaar en half geleden leren vliegen met een hornet CP I. Tegenover de X3d is de CP echt rommel, maw bij mscomposit doen ze hun werk.

De muziek is van jimi hendrix, soul food. Maar aangezien er voor een jimi hendrix song wat weinig solo opstond heb ik zelf m'n gitaar ter hand gepakt en er eentje bijgespeeld ;)

hier is de hornet en het filmpje

http://users.pandora.be/mattijs.van.de.walle2/hornet x3d/hornet 1500kbps.WMV

hornet%20oranje.jpg

gave muziek , jammer dat er soms enkel een stipje te zien is.
maar ik heb het idee dat heli vliegen en gitaar spelen voor jou een makkie is ;)
toppie vliegkunsten.

gitaar spelen is een makkie tov heli vliegen.

Ik vlieg nog maar een jaar en half en de vooruitgang die ik boek is merkbaar per vlucht...net zoals bij het gitaar spelen als je net begint.

Ik heb nog niet zo lang een mentale klik gehad. Ik doe alle moves in de sim maar ik durfde zelden iets in het echt...nu probeer ik alles.

Je eerste death spiral is euh indrukwekkend ;)
't Is idd heel spijtig dat de heli soms amper te zien is. Het was de eerste keer dat ik op die plek vloog, de eerste batterij die dag en ik had een paar biertjes op...niet ideaal om close to the deck te gaan.

Om de ene of de andere reden crash ik m'n heli zelden door stuurfouten, als ie neergaat is het meestal omdat iets niet werkte. De twee crashes die deze X3d al heeft moeten verwerken waren:

-tailservo niet aangesloten...crash
-tandwieltje tandje kwijt...crash

Ik ben wel al drie jaar verslaafd aan de sim...FMS dus voor de mensen die zeggen dat het vlieggedrag er zeer onrealistisch is, hetgeen klopt, en daarom onbruikbaar wil ik stevig op de feiten drukken.

Zelfs FMS doet wonderen zolang je een paar goeie heli's hebt.

oh maar...geen half jaar, dat zou pas indrukwekkend zijn. Ik vlieg een jar en half.

Op de 3d masters in de UK waren wel enkele jongere piloten die slechts twee jaar vlogen.

Die mannen vlogen zo strak als curtis youngblood himself

Back