Filmpjes Jetvliegtuigen

• Topicstarter Topicstarter Giela
  • Startdatum Startdatum
1e is dacht ik van Roxette o.i.d.: 'If I could fly'
3e nummer zou ik ook wel willen weten :wink:
(Wel een beetje offtopic :oops: )

Dat zal ik wel vaker gezegd hebben,
bij elk onderwerp kom ik op te weinig geld uit :cry:

Rene microturbine zei:
ook willen we onze schout meenemen naar Nuth ,maar vliegen er nog niet mee ,we moeten eerst nog verschillende testruns doen met de turbine.

Niet naar de jetmeet in Sittard dan. Ons veld is groter dan in Nuth en zelfs met mijn indoor modellen kan ik vanaf ons gras grondstarts maken. Dus voor een jet al helemaal geen probleem dan. Maar ik zal er zijn met mijn Jets en misschien ook wel in Nuth.

Koenieboy schreef:
Hier is een filmpje van onze kangaroo!!

http://users.belgacom.net/nard2/kangaroo.avi

Veel kijkplezier!!

greetzzz

doe mij eens de namen cab ALLE nummers want ze zijn prachtig.
dus van begin tot eind. nr 2 is geloof ik va Limp biskit.

De nummers: Roxette - I wish I could fly
Roxette - Fading lilke a flower
Limp Bizkit - Mission Imposible theme

De twee nummers van Roxette zitten door elkaar gemixt.

greetzz,

Theo Coenen zei:
Rene microturbine zei:
ook willen we onze schout meenemen naar Nuth ,maar vliegen er nog niet mee ,we moeten eerst nog verschillende testruns doen met de turbine.

Niet naar de jetmeet in Sittard dan. Ons veld is groter dan in Nuth en zelfs met mijn indoor modellen kan ik vanaf ons gras grondstarts maken. Dus voor een jet al helemaal geen probleem dan. Maar ik zal er zijn met mijn Jets en misschien ook wel in Nuth.

type foutje,we komen zeker naar sittard,waarschijnlijk daarna na nuth
h.w.braam R.M.T. turbine team

Viel mij ook al op hoe dicht ze bij de bebouwde kom en over snelwegen vliegen... :?
Sommige van de shots zijn ook uit een 'echte' heli geschoten trouwens. :D

OMG, ik zie pas dat filmpje van Humor, en dan ben ik blij dat ik een betrouwbaar Chartertje vlieg :!: Ik moet er niet aan denken om een (bijv.) Mirage van +5000 € de grond in te boren :roll:

Die piloot keek ook niet voorniks alsof ie net tehoren had gekregen dat zn familie dood is. Ik zou zon ding niet durven vliegen iig. :P De gedachte alleen al dat et toch ooit eens n keer mis kan gaan.. brrrr, om kippenvel van te krijgen. :P

wow dit is pas jetvliegen 8O
petje af hoor voor deze vliegers. :worship:
ps: let is op die g krachten die deze kist en zn bemanning te verduren krijgt dat is niet mis hoor)
gr gertjan

Hier nog een reeks jet-filmpjes,
Hier nog los een filmpje,
Hier nog 2 jets en een turbine-heli,
En hier nog een draadje met foto's van de Tomcat uit een filmpje van de 3e link.

Groeten, Geoffrey 8)

Back