Filmpjes van mede-forummers?

Hallo,

ik ben eigenlijk benieuwd naar filmpjes van mede forummers! Op internet zijn natuurlijk zat sites te vinden gevuld met filmpjes van mensen die je niet kent en alleen maar jaloers op bent :lol: :lol: :lol: :lol: Die mensen zie ik nooit en spreek ik nooit dus daar heb ik niet zoveel mee... Leuker vind ik het als je de mensen ook kan 'spreken' via bijvoorbeeld dit forum!

Ik ben eigenlijk benieuwd naar forummers die het aandurven hun filmpjes te plaatsen hier op het forum! Uiteraard zijn er wel wat filpjes te vinden, maar van met name de 'profs' heb ik nog niet veel gezien...

Ik besef me dat ik natuurlijk zelf zou moeten beginnen, maar:

A) mijn filmpjes zijn nog niet zo bijzonder (beetje rondjes vliegen vooruit, maar wat wil je ook na 2 maanden :-))
B) ik heb nog niet echt een makkelijk programma om mijn video materiaal (wel al digitaal) in een internet formaat te gooien wat ook nog leuk te downloaden is. Mogelijk kan iemand hierbij via PB hulp bieden.

Graag ook erbij waar je gevlogen heb en met welke heli en apparatuur je vliegt in het filmpje. Dat kan weer helpen inzichten te krijgen daarin.

Ben erg benieuwd. Wie maakt me los?

Groetjes,
Michael

Ben net een filmpje aan het renderen. Straks uploaden op Youtube.
Post hem vanavond nog

Ehh.. ik vlieg ook pas kort (6 maanden) en ben zeker nog geen Alan Szabo!! (zal ik ook nooit worden)

Hier is ie dan:

[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
bij deze mijn youtube movies
sjm 400
[/media]
t-rex 450 light 3d
[/media]
micro jet mega 16-15-3
[/media]
testing the rex low
[/media]
mustang p51
[/media]
raptor 50
[/media]
trex night gear
[/media]

er zitten 2 filmjes tussen van vliegen tuig de rest is heli

mvg
D Muller

Thanks Corbin, ik ben deze week begonnen dus alles komt goed. Misschien kom ik nog een keer langs;-)

Gisteren voor de eerste keer inverted gevlogen met men t-rex 450 se 8)

[/media]
Een beetje krap maar gelukkig geen brokken gemaakt :) .
Kan iemand me trouwens vertellen hoe je die heli iets aggressiever instelt? Ik had namelijk verwacht dat hij die flips toch iets sneller zou kunnen doen (dus op kortere ruimte eigenlijk).
Ik vlieg met een MX 12 zender.

Haevik zei:
Kan iemand me trouwens vertellen hoe je die heli iets aggressiever instelt? Ik had namelijk verwacht dat hij die flips toch iets sneller zou kunnen doen (dus op kortere ruimte eigenlijk).
Ik vlieg met een MX 12 zender.

Welke servos heb je..?

Je kunt je Trex agressiever maken door oa het volgende te doen:

De gewichtjes op de flybar weghalen (of naar binnen verplaatsen).
Iets meer uitslag zetten op de aileron en elevator functie van de swash als dat kan zonder binding.
Minder expo, mocht dat aanstaan.
315 carbon blades gebruiken.
Light weight paddles gebruiken.

Dat was het wel zo'n beetje. Alleen de gewichten al maakt een groot verschil, dus als je dat nog niet hebt gedaan zou ik daar beginnen.

Groeten,

Ron

Vortex zei:
Welke servos heb je..?
Ik gebruik FS60-servos van Robbe en voor de staart een S3107.

Ik heb onlangs ook men throttle nog opgevoerd en hierdoor vliegt hij uiteraard ook een stuk aggressiever.
Het verplaatsen/verwijderen van die gewichtjes ga ik ook zeker 'ns proberen.

net gefilmd

[/media]

Her is wel niet in het echt, maar toch leuk om te doen. Autorotaties oefenen op de TRex 600 met de Phoenix simulator.

Alvast voor straks als mijn Rex600 in elkaar zit :P

[/media]

nog een mooie van afgelopen zomer
trex se
3x hitec hs56 carbonite
401 met een hds 877
align motor(motor bij de kit) 13 tandwiel
flight power evo 20 3s1p 1800mah
[/media]

Back