Filmpjes van mede-forummers?

Zoek een veld waarbij mensen niet snel kunnen komen kijken. Kleine kinderen willen zoiets graag van dichtbij zien terwijl ze geen idee hebben wat zo'n heli allemaal aan kan richten.

Hier nog een filmpje van mij met de motor die niet helemaal lekker loopt:
[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
laurens zei:
Zoek een veld waarbij mensen niet snel kunnen komen kijken. Kleine kinderen willen zoiets graag van dichtbij zien terwijl ze geen idee hebben wat zo'n heli allemaal aan kan richten.

Hier nog een filmpje van mij met de motor die niet helemaal lekker loopt:
[/media]

Zozo, mooie vlucht man. Hoe lang vlieg je al met de raptor 90? En wat was er mis met je moter?

En je hebt gelijk, ik ga naar een grotere veld om te vliegen ;)

Mvg, Lammou.

Ik heb mn rappie nu al een half jaar, nog steeds bijna compleet standaard. Tijdens die dag begon de motor geleidelijk steeds minder vermogen te geven, ik ben er nog steeds niet uit waarom precies.

startrex zei:
bartjuuuhhh zei:
haal alsjeblieft dat kruis eraf en ga een groter veld opzoeken!!!

gaat lekker toch!

Ik wil spot on en perfect horizontaal en beheerst kunnen landen, keer op keer, voor ik het kruis eraf haal. En ik wil minstens beide zijden kunnen vliegen, dus neus naar rechts, stukje naar rechts vliegen, halve slag draaien en neus naar links een stukje naar links. En nu oefen ik side in landen en starten, dat is nog behoorlijk lastig. Als dat allemaal goed gaat sloop ik het kruis eraf om brokken te voorkomen, maar evengoed leuk om te horen dat je vind dat het lekker gaat! Is echt wel een leuke opsteker voor me :wink: Zal het topic verder niet 'vervuilen' met reacties. Misschien post ik nog een filmpje met m'n side-in landing en start pogingen. Dat is behoorlijk moeilijk vind ik.

Haal dat kruis er eens af.
We zitten allebij ongeveer op een zelfde niveau.
ik heb het gedaan en is een groot plezier.
wat stabieler, lichter, vibratie's
echt eens doen.

zal ook maar eens posten, is een filmpje van ergens in juni. Beetje ## kwaliteit maar ik moest het ff snel met usb erop zetten.

Dit is mijn +- 10 vlucht met mijn heli, en ja ik ook ben beginner :)

hmm mijn youtube knop werkt blijkbaar niet :S

laurens zei:
Ik heb mn rappie nu al een half jaar, nog steeds bijna compleet standaard. Tijdens die dag begon de motor geleidelijk steeds minder vermogen te geven, ik ben er nog steeds niet uit waarom precies.

Hoe lang vlieg jij nu al en hoe vaak vlieg je?

Ik vlieg al bijna 3 jaar heli, en daarvoor deed ik al 2 jaar aan modelvliegen. Ik vlieg alleen niet vaak genoeg ivm studie en bijbaantje.

Lazerbeak zei:
..................Vind 't nogal wat je eerste echte heli een raptor 90SE
Wie heeft je dat ding aangeraden?....
Nou niet iemand van milieu defensie lijkt mij. Wat een rookbom is dat zeg! Doen ze dat allemaal?

Die was ik vergeten mee te nemen :)
overigens valt het wel mee met het vasthouden, het gespannen zijn komt omdat ik nog nie echt vast vlieg :)

Back