filmpjes vanaf de waterkant en in het water

dat niet maar wel met de schepen die ge-modelbouwd worden
vond 't zelf wel mooie filmpjes

"Happy Hunter" en "IJmond", beiden schaal 1:25, bij 40-jarig jubileum HMBC Den Haag op 27 juni 2009

Happy Hunter:

IJmond:

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke filmpjes :-D
Zijn er misschien ook mensen die een camera op hun boot hebben en daarmee een filmpje hebben gemaakt?
Of misschien zelfs een onderwater filmpje?

hallo

blader eens een paar pagina's terug dan staan daar filmpjes van onder water

groetjes raf

Had ik al gezien maar sinds ik verslaafd ben kan ik er maar niet genoeg van krijgen. :D
BTW binnenkort kan ik ook aan mijn eigen boot beginnen :D

Geen schaalmodel, voor mij wel erg leuk :) Sommige vakantiebaantjes zijn gewoon geweldig.
Schudden van de camera is weinig aan te doen, moet constant aan het wiel draaien in een poging de schuit rechtdoor te laten gaan, ze slingert nogal.

Zou je me misschien wat foto's van details kunnen geven van dit schip?
Ik ga namelijk binnenkort beginnen met een zelf-ontwerp vrachtschip en wil natuurlijk wel details er op van bestaande schepen.

Dit is geen vrachtschip, het is een bunkerboot - ter bevoorrading van binnenvaart. Ik zal morgen wat plaatjes maken en naar je opsturen als je dat wilt, reactie op dit bericht via PM graag.

@ willodude
ik werk op een binnenschip plaatjes zat als je wilt.. ik ga zaterdag weer naar boord dus als je foto's ergens specifiek van wilt roept u maar alles is bij de hand
(schip is de chimo btw :
920.jpg

Mooi schip,
Ik zoek vooral plaatjes van de stuurhut en details voor aan het schip.
De lading vind ik natuurlijk een stuk minder interessant.:D

@willodude
vooraan het schip.. roep maar wat je wilt zien ik neem m'n foto cameratje mee dus ik kan van alles een foto maken

wellicht een beetje on topic houden.... want het gaat hier natuurlijk om filmpjes vanaf de waterkant....

hallo

mijn bismarck op volle kracht
deze boot heeft maar 1 roer en die van hacette twee
dus die hacette boten zullen anders draaien dan dit oudje

groetjes raf

hallo

hier weer twee nieuwe van boven/onderwater

dit om de heren die steeds zeggen "een duikboot daar zie je toch niets van"eventjes wat teleur te stellen
dan geraken we mischien van die onzin ooit eens af hahaha

groetjes raf

en hetzelfde model een paar maandjes later in Galderen, maar let niet op de titel van het filmpje...
Waarschijnlijk "condens" op de bril van de duiker ;-)

Back