Over twee weken (zaterdag 14-september) zal op het veld van GMVC (gouda) de laatste ronde van de F3A kunstvlucht voor de klassen B en C worden gevlogen. Dit is ook een mooie gelegenheid voor de mensen die wellicht volgend jaar willen instappen in het C programma om alvast een wedstrijd mee te doen. De C klasse is momenteel vrij rustig dus iedereen is welkom.
De wedstrijd is geweest en het was spannend! Helaas voor de 2e wedstrijd dit jaar geen deelname in de C klasse. Dit is echt te betreuren en ik hoop dat we hier volgend jaar met iedereen verandering in kunnen brengen. De dag uitslag is: 1e Winfried de Vries 2e Peter Vanlanduyt (BE) 3e Johan Zegers De uitslag van het NL is: 1e Johan Zegers 2e Winfried de Vries 3e Erik Jochems
Ik heb me reuze geamuseerd in mijn allereerste F3A wedstrijd. Na 12 jaar F3A-X wedstrijden gevlogen te hebben was het eens tijd voor iets anders. Met een oude enigma meteen 2de op 4 puntjes van de eerste wat bewijst dat je niet het allerduurste moet hebben om mee te kunnen in de B klasse. volgend jaar maar meteen over naar de A klasse voor een nieuwe uitdaging. hiervoor staat trouwens mijn perfect afgestelde F3A-X kist te koop bij aerobertics om met nieuw materiaal aan het 2014 seizoen te kunnen beginnen.