Finale wedstrijd F3P & Vliegshow 28 februari @ Zevenbergen

Ik zal morgen de link van het filmpje van Omroep Brabant in SD kwaliteit hier uploaden. Heb hem nu nog als ruwe versie op de HDD staan van mijn digitale ontvanger. Straks laad ik hem naar een server zodat iedereen deze uitzending kan bekijken.

Mijn eerste 2 filmpjes van de show. meer volgt......

Groeten,

Corné

Laatst bewerkt door een moderator:
Zit ik in het andere F3P draadje te posten, zitten ze stiekem allemaal hier (thanx Nando). :mrgreen:

Zondag mijn eerste F3P wedstrijd gevlogen. Naast één misser met een rugvlucht cirkel is mijn eerste keer in de C toch goed verlopen. Althans, ik ben tevreden met mijn behaalde resultaten. :D Allemaal spannend maar ik heb me aan mijn woord gehouden door toch nog dit seizoen deel te nemen (helaas als gevolg van een eerdere verspreking :oops:). Ik heb enorm genoten van het geheel als deelnemend piloot. De drie keer daarvoor ook al van het toeschouwer zijn.

Ik wil dan ook iedereen complimenteren met de organisatie, gezelligheid, behulpzaamheid en andere dingen die daar nog buiten vallen. Pluim voor jezelf. :thumbsup: Volgend seizoen ben ik zeker van de partij (mooie Donuts Zicral gescoord bij Ruud dus dat komt wel goed ;)).

Hier alvast een filmpje van wat dingetjes uit de demonstratie die 's avonds gehouden werd. 8)

En nog een filmpje: Flying around the poles in the dark. 8O

"men noemde zichzelf ook piloot"
Hoe anders?! schuimbakjes speelgoed astronaut of zo?!

Back