Finale wedstrijd F5B Stompetoren

Nou nog even met dik 200kmh langs de afslag op het B-rak ;) ....niet vergeten dat daar een 180graden bocht ligt... :)

Vanavond een zonnedansje doen voor zaterdag...

Groet,
Gerben

Bad B.... zoef...
En ik had niet eens Kraftwerk op de radio aan staan... Fahr, fahr...
Helaas zijn daar ook stukken waar je maar 130 mag... :confused: naja... ook best!

Ik denk dat ik morgen eveneens een wild RC-zonnedansje meedoe... zo mooi weer! Even het werk opzij...

Snot! Ben ik weer vergeten zo een modelvliegzonnenbril te kopen! Een strakke multilens Adidas was me te duur in de Tirol... heb je een Hawk in doos voor! Helaas niet langs RFM gereden... wel met dik 200 kmh langs afslag Bad B :evilbat:

4rc heeft ze liggen,

Helaas heb ik schade aan de hawk,
Volgendjaar weer

Hoi Raymon,

Dat is mooi balen van die schade!
Is het ernstig of goed te maken? Wat is er gebeurd?

Groet,
Gerben

chips, net dit weekend is die A2 bij Everdingen afgesloten..........nu moet ik helemaal omrijden, morgen maar eens een route gaan uitzoeken die een beetje snel doorloopt.

Theo.

A73, A50, A12 en van daar de A2.

Heb net Plettenberg weer gebeld voor de motoren.
Voor het eerst heb ik iets gehoord wat een duitser niet snel zal zeggen.
Es ist total Chaos hier.

Ze zijn met het feestje bij Plettenberg bezig en helaas, nog geen motoren klaar.
Enorme excuses, tja, het is niet anders.
Zondag dus massaal naar Plettenberg in Baunatal, daar de hele boel leegeten...

GJ

Raymon,
Gelukkig, dat is goed te fixen.

Jammer van de Plet's, vooral voor JWS. Zal de supersnelle Surprise wel missen zaterdag.

Denken jullie aan het zonnedansje vanavond? Is wel even nodig zo aan de voorspellingen te zien.

Groet,
Gerben

Motoren niet klaar. Hmm, dit zuigt !!!! Big time....

Daar gaat het vertrouwen in die "Grundliche" Duitsers.
Weg reputatie van snelle reparaties.

Maar goed, niets aan te doen. Misschien kom ik wel gewoon kijken....

Een balende Jw.

JWS,

Ik heb nog een 6 cellen motor en 6 cellen accu's, helaas geen geschikte regelaar.
Misschien kunnen we setje samenstellen...
(Heb ook nog een 4-cellen budget setupje, 2600W, wordt wel met M4 gemonteerd ipv M3)

Groet,
Gerben

Hey Gerben,

Bedankt voor je aanbod. Maar ik ben bang dat het nu wat te kort dag is om nog te gaan knutselen.

En ik heb niet zo'n zin om te vliegen met een setup waarvan ik de performance niet ken.

En m'n S14 helemaal aanpassen voor één wedstrijd lijkt me ook niet echt slim.

Dus, gewoon vette pech..... Volgend jaar beter.

Janwillem

Ach het weer wordt toch k u t

Neem voor als nog mijn model wel mee maar verwacht dat er weinig gevlogen gaat worden.

Jos

Positief denken Jos...

Ik baal er alleen van dat Plet een beetje langzaam is nu.
Daar balen ze zelf ook van maar OK, daar hebben we niks aan.

GJ

Hum... Heren... Er is gerede kans dat het droog blijft, mogelijk alleen vrijdag regent.
Laten we het hopen.

@ Raymon... Nimbus-brilletje is onderweg... niet uit Duutsland (wilde een zwarte)... Maar uit Doetinchem (is een olde grieze). Jammer van je kist!

@JWS... jammer dat het niet lukt met de Plettofoon!

Laatst bewerkt:
het weer..........

lijkt niet best, wind en regen.
Kunnen we niet beter een weekje schuiven?
Of doet F5B daar niet aan...;)

Regen zal wel meevallen, 0-2mm en een beetje wind. Dat is dus gewoon 1 buitje met een kopje koffie en de rest vliegen en aan het eind v/d dag een verbrande nek.

Eters uitbreiding uit ermelo 4 personen!

Kom op lekker vliegen!
Vorige keer hadden we ook wat regen bij aanvang van de wedstrijd in stompetoren!

Back