FIRST FLIGHT is retour

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Zo, even een woord van mijzelf,

Door omstandigheden was het voormij niet mogelijk te reageren op wat er gebeurd is, nu ga ik dat ook niet allemaal via het forum duidelijk maken en goed praten, maar een ding is zeker, de lessen gaan vanaf februari weer van start en eenieder die nog lessen tegoed heeft, krijgt die lessen natuurlijk ook gewoon.
Tevens bied ik iedereen die tentijde van mijn afwezigheid een leskaart heeft gekocht, een gratis officieel vliegexamen en 10 extra lessen aan als vergoeding.
Dus mochten er lesklanten zijn van onze vliegschool die dit lezen, neem dan gelijk kontakt met mij op via telefoon.
Ik hoop dat ik op deze manier weer iets goed heb kunnen maken en ga ervan uit dat dit soort situaties niet meer voorkomt.
Tevens wens ik alle modelbouwers een voorspoedig 2005
Mvg. Ron Schmid
Modelvliegschool FIRST FLIGHT

Je maak me wel nieuwgierig, wat er nu aan de hand was.
Ook al weet ik het, dat ik dat niet mag vragen, :oops:

als je eens zelf contact opneemt met diegene die je gedupeert hebt, ipv hier op het forum een oproep naar hun te doen, dat vind ik wel zo fatsoenlijk ron.

Ik ben geen betrokken partij maar dit hoort hier inderdaad niet. Vooral niet als enkele gefrustreerde jongens die zich bedrogen voelen een scheldtirade in dit draadje kunnen beginnen.

Stevo

Jullie hebben helemaal gelijk.:yes:
Maar je moet wel lef hebben, om het hierop te zetten

Slaat nergens op..
Waarom zou het hier niet kunnen?
Meeste vliegers bekijken dit forum toch?
En hij zegt ook nog eens dat ze contact met um op moeten nemen..
Niks mis mee naar mijn mening..
En Ron, succes! Hoop dat het nu beter verloopt..
Groetjes,

Jonny Pol

jongens voordat deze draad uit de hand loopt met allerlei wilde verhalen, sluit ik hem.

ron is ten alle tijde vrij om uitleg te geven hier op het forum, en ik hoop dat ie het snel oplost, vooral met diegene die nog lessen van hem tegoed hebben.

Je heb het zelf nog gezegt Gerard in zijn oudere topic!

Back