Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ze vroegen me onlangs of er ook dames in deze hobby zaten.
Mijn antwoord was helaas weinig maar ze zijn er wel en die er zijn vliegen vaak nog goed ook
Bij deze weer bevestigd.
Denk dat de titel verranderd moet worden in second jetchick.... afgelopen zaterdag hebben we de eerste jetchick aan het werk gezien.. ze heeft gevlogen met turbine.. Hier vast een foto..
foto's dat ze aan het vliegen is volgen nog.. deze heb ik niet maar kan ze wel laten zien zodra ik ze heb ontvangen voor degene die me niet geloven
Hé die kist ken ik ergens van :wink:
Wordt volgens mij regelmatig opgelaten door iemand met net zo snel haar/kuif, als zijn vliegerij, Harpoon heb ik nog wel eens Benny v.d.G zijn kist zien opjagen.
Hans heet ie geloof ik
Maar ehh ahum, haar gaan we regelmatig aan de sticks zien?
hoe meer vrouwen in de hobby, hoe beter . De enigste imperfectie van deze hobby naar mijn mening is toch wel het ontbreken van actieve mensen van het andere geslacht .
dat zou wel eens kunne kloppen ja die kist heeft er al wat uurtjes opzitte hij is nu een leerling kist.. heeft afgelopen week ook nog iemand van 8 mee gevlogen zonder dat ik in hoevde te grijpe
maar het is wel de bedoeling ja dat je dat vakar gaat zien..