First Night Flight 3DHelifreakz @ MVA

Maandag avond 31-08-09 na onze weekelijkse 3d trainings avond was het dan eindelijk zover we zouden voor het eerst gaan nacht vliegen de spanning was om te snijden maar al gauw sloeg dit om in dikke pret er is een video gemaakt van deze gebeurtenis bekijk hem via het 3dhelifreakz HD Channel

Laatst bewerkt:
tja gelukkig hebben wij enorme lol en het word alleen maar leuker ;-) en wat een super nieuwe talenten komen er aan. Zie je snel man...

Groet Henry

Ziet er gaaf uit Henry!
Ook wel lekker rustgevend als je al die koppen eens niet ziet in het donker :mrgreen:, wel heel gezellig lijkt me :thumbsup:.

Grt,
Eric

Hoi Henry,

Ik neem aan dat "de talenten" er aanstaande zondag ook bij zijn bij de Dutch 3D om hun talent te meten in competitie verband!?

p.s. Welke bladen werden gebruikt voor deze vlucht?

Greetz,

Michiel

ha ha Eric als we het binnen kort nog een keer gaan plannen moet zeker komen was echt kicken.

We komen zeker kijken Michiel maar meedoen nee daar zijn we niet goed genoeg voor wij zijn youtube piloten ha ha jou woorden. De bladen die we hebben gebruikt tijdens de night flight waren van MS.

hahaa ja idd we zijn youtube piloten :mrgreen:

Ach als je maar fun hebt is mijn motto, en wat was dat gaaf om te doen zeg dat nightflyen.

Op naar de volgende flight!!

kom zeker een keer kijken als jullie weer zo'n avondje hebben!.

Het gaat inderdaad 100% om de lol van het samen vliegen.
MVA is naar mijn mening een van de wat strengere clubs op het gebied van veiligheid en het uitgeven van heli brevetten, Dus zal je er zeker geen klojo's rond zien vliegen.
Iedereen heeft zijn eigen niveau/talent.
Wat "nogmaals" niet vastligt en altijd kan groeien na verloop van tijd.
Als je met zijn allen lol maakt en plezier beleefd kunnen er altijd leuke dingen ontstaan.
En kunnen mensen zich aan elkaar optrekken, dat heet ook sport volgens mij...

Maar buiten alles, het belangrijkste is toch gewoon de lol van het samen vliegen.
Wel of niet in wedstrijdverband.
Daar kan toch iedereen het hier over eens worden hoop ik ;)

Jazeker Eric jij begrijpt het, onze club mva almere groeit behoorlijk er komen steeds meer helipiloten die onze hobby willen beleven erg gezellig. Dirk m'n broer heeft vanavond eindelijk foutloos de piroettende 8 gevlogen het gaat super de laatste weeken. We gaan je aanmoedigen zondag succes ;-)

Afgelopen vrijdagavond na een gezellige middag vliegen en daarna wokken terug naar het veld en Night Flight wow wat was het weer top dit keer met muziek van Tiesto ik heb nu ook eens wat grote loopings gevlogen .. wow zo de sterrenhemel in Top was weer genieten.
file.php
file.php

Laatst bewerkt:
Mooie foto's ook.
Met mijn camera heb ik alleen vegen.
Maar gezien je media achtergrond zul je wel beter spul hebben :p

Ha ha Walter nee dit keer zijn de foto's door een collega piloot (Bernard) gemaakt maar hij is een heli en foto freak hij had alles uitgereken om bv dit soort foto's te maken. Het is inderdaad erg moeilijk om een beetje mooie plaatjes te schieten, al mijn foto's van de 3d masters van de zaterdag nacht waren zwaar mislukt. De komende donkere dagen krijgen wel een extra dementie nu ik een night fligh heli heb, en het is ook nog eens erg gezellig en spannend in het donker vliegen.

inmiddels is mijn mini titan ook "nachtvliegklaar" . Ik heb er eens mee gevlogen naast mijn huis en het is wel even wennen als je in het donker vliegt !!
Gelukkig heb ik nog wel wat licht van een lantaarn dus de referentie met de grond is er wel.

Ik zal eens proberen om wat video /foto te plaatsen.

Bas

Back