Fitness voor DLG

Bas, je hebt helemaal gelijk. Daarom stond er ook een knipoogje achter.

Ik vergelijk het een beetje met fanatieke wielrenners. Die geven honderden euro's uit voor een lichte carbon stuurpen (scheelt toch 20 gram) terwijl ze misschien wel 2kg lichter zijn als ze gewoon uitkijken met wat ze eten en drinken.

Je moet inderdaad de zaken verbeteren die een grote invloed op je vliegtijd hebben. En het herkennen van een thermiekbel is daarbij erg belangrijk (alsmede een grote starthoogte).
Het kopen van een Twister is ook geen garantie voor een lange vliegtijd (maar het schijnt wel te helpen ;))

vanaf een bepaald niveau is het van belang dat alles goed is en kun je niet meer een zwak punt compenseren door een sterk punt.

Bas.

Ik vergelijk het een beetje met fanatieke wielrenners. Die geven honderden euro's uit voor een lichte carbon stuurpen (scheelt toch 20 gram) terwijl ze misschien wel 2kg lichter zijn als ze gewoon uitkijken met wat ze eten en drinken.

bij het DLGen is dit net omgekeerd.... wij streven naar een licht toestel, maar kweken net een contragewicht (loet is men grote voorbeeld!)
wat blijkt, dit gaat prima samen! in tegenstelling tot de wielrenners/klimmers

Succes met het kweken van je Belgische Buik. In combinatie met een rode DLG zou dat een onoverwinnelijke combinatie moeten opleveren.

Succes met het kweken van je Belgische Buik. In combinatie met een rode DLG zou dat een onoverwinnelijke combinatie moeten opleveren.

ik drink geen bier! dus het zal met belgische fritten moeten gebeuren (ik ben wel op 4j tijd 20 kilo bij gekomen, waarop ik nu eindelijk op een mooi gewicht uit kom (helaas nog niets contragewicht van!)

Dus om on topic te blijven: jij doet dus aan fritness! :D

uiteraard, buiten mijn krachtvoer (fritten) gebruik ik alle spieren die ik maar kan inspannen.... sex voor de wedstrijd is uiterst nuttig! je spieren zijn opgewarmd, je vrouw/vriendin ook, en staat op scherp om te timen....

niks dan voordelen dus!

Kanaal van gdmax5 - YouTube

dit filmpje laat zien hoe enorm fit de deelnemers in deze sport zijn. Ik heb nog nooit iemand sneller zien lopen dan de meneer met de helm en het paarse model op 2 minuten in dit wonderschone filmpje van Robert.

Bart

dan heb je mij nog niet bezig gezien! men denkt dat ik nooit buitenlandingen maak, maar ik ben gewoon sneller dan het oog!
net als loet!
(al dacht ik dat ik loet zag hollen in het filmpje buiten de piste) al kan het optisch bedrog geweest zijn!

dit filmpje laat zien hoe enorm fit de deelnemers in deze sport zijn. Ik heb nog nooit iemand sneller zien lopen dan de meneer met de helm en het paarse model op 2 minuten in dit wonderschone filmpje van Robert.

Bart

Ik heb helemaal niet de indruk dat die meneer zo snel loopt. Eerst dacht ik dat zijn vliegtuig was afgestort en dat hij hem gewoon ging ophalen. Maar hij gooit hem volgens mij toch ook weer weg later in het filmpje. Wel heel zachtjes en daarom heeft hij geen conditie of het vliegtuig toch aangebroken.
Het filmpje is vanuit duitsland en misschien mag ik het niet zeggen maar ik zie hier in zeeland op het strand ook wel eens duitsers zo achter hun kleine kinderen aanrennen;)

dan heb je mij nog niet bezig gezien! men denkt dat ik nooit buitenlandingen maak, maar ik ben gewoon sneller dan het oog!
net als loet!
(al dacht ik dat ik loet zag hollen in het filmpje buiten de piste) al kan het optisch bedrog geweest zijn!

Optisch bedrog makker.Loet does NOT run, never, ever... he just pretends to roll away the stone...
Question : So what will this woman do ?
Answer : Roll away the stone, don't leave me here alone...resurrect me, and protect me ... don't leave me laying here ... what will they do in 2000 years ?
[URL="
Away The Stone - YouTube[/URL]
Just Rock and Roll firewolf, firebuddy, firestone or whatever ...

Yves

Laatst bewerkt door een moderator:

Bart

deze enorme sprint in het filmpje van Robert is ook elders niet onopgemerkt gebleven. Op rcgroups wist iemand te melden dat de meneer in kwestie Martin Herrig is.

RC Groups - View Single Post - German open 2011 registration?

Bart

Door de opmerkzaamheid van Bart ben ik gelukkig aardig verlost van het door YVES DE VRIENDT aangepraatte Sisyphus-syndroom.:D

Laatst bewerkt:
Back