Flair Hannibal met ASP 400. *met filmpje* te koop ..

Net eens alles nagekeken, mijn klepspeling is overal hetzelfde, op de manier zoals jij beschrijft, heb gebruik gemaakt van een origineel OS voelersetje :D

Ah zo dus! Dankje Barry, leuk om te weten. Als ik een keertje een meevallertje heb zou ik er best een willen hebben, gewoon voor de heb! Mooie techniek vind ik dat. Jammer van het prijskaartje, haha

Vandaag had ik het briljante idee, om eens te kijken hoe ik de hannibal in mijn wagen zou krijgen..:rolleyes:

Blijkt nu dat ik de romp met enige moeite erin krijg, maar de vleugel kan ik er langs geen kanten inkrijgen...

Nu ben ik dus gedwongen de Hannibal te verkopen, en een andere kist te zoeken :(

Hei Barry,

Ja, de Honda ... ik heb er nog een vleugel van 1,85 m in vervoerd, maar dat was al een heel maneuver. Is er niks aan te doen om de vleugel deelbaar te maken, met een buis of zo? Heel zwaar wordt hij toch niet belast, dacht ik. 't Is niet echt een 3D kist.

Het lost weliswaar je probleem met het zwaartepunt niet op ...

Groetjes,

Kris

Ah, Kris, in de Honda kon ik nog veel vervoeren, maar heb nu een andere auto, en daar kan ik niet veel in vervoeren..
Ben dus aan het zoeken naar een nieuw vliegtuig :D

Back