flash 3.0 of inferno ve

Hallo, ik heb deze 2 auto's gevonden voor ongeveer dezelfde(betaalbaar voor mij) prijs,als je moet kiezen welke van de 2? :

nurafter0402101.jpg

Graupner Scale1:8 Overall length, approx.480 mmWidth 300 mmHeight, approx.180 mmAll-up weight RTR, approx.3200 gWheelbase adjustable322-326 mmGround clearance70 mmReduction gear unit10.1:1 Electric motor Brushless
Powerful brushless power system with motor and matching 120 A brushless speed controller approx. 2KW
Specification
Scale1:8 Overall length, approx.480 mmWidth 300 mmHeight, approx.180 mmAll-up weight RTR, approx.3200 gWheelbase adjustable322-326 mmGround clearance70 mmReduction gear unit10.1:1 Electric motor Brushless en 2.4 GHz zendersysteem.

Technische gegevens
Lengte : 496 mm Breedte : 307 mm, hoogte: 189 mm ; track ( v) : 258 mm ; track ( h): 261 mm Wielbasis: 323-328 mm ; banden ( voor / achter) : 116 x 42 mm ; Gewicht: 3.550-3750 g;

Vortex Experience 8
Type: sensorloze ; Specifieke snelheid ( KV) : 2.000 rpm / V; Winding : 10T ; as : Ø 5,0 mm , max. Snelheid: 30.000 tpm , lengte: 77 mm

Controller Vortex Experience 8
Type: sensorloze ; celgetal : 2-4 Li , BEC : 6,0 V / 4,0 A; continue belasting: 120 A , de piekbelasting : 160 A , Afmetingen: 58 x 47 x 35 mm

Laatst bewerkt:
ok, je mailt de nummers naar de winkel, en hij gaat dan voor je bestellen neem ik aan. toch?

kies dan diegene waar je het minst lang op je bestelde parts hoeft te wachten

Hou er rekening mee dat de onderdelen op ebay een stuk goedkoper kunnen zijn.
Ik vermoed dat voor de kyosho de onderdelen makkelijker te krijgen zijn (het andere merk ken ik zelf niet). Dus ik zou dan daar voor gaan.

Ik vermoed dat voor de kyosho de onderdelen makkelijker te krijgen zijn (het andere merk ken ik zelf niet). Dus ik zou dan daar voor gaan.

Graupner voert de GM Racing Flash 3.0. dus erg moeilijk zal het niet zijn om onderdelen te vinden alleen zal de prijs er wel naar zijn.

in het algemeen zijn de prijzen van de gm auto's goedkoper dan de gemiddelde concurenten,
maarja daar zijn de onderdelen ook wat schaarser van,
kyosho is wat meer een internationaal merk waar de onderdelen weer wat duurder is maar makkelijker aan onderdelen zien te komen,

ik zal persoonlijk voor de gm gaan, reden hiervoor er zit graupner elektronica in wat in de algemeen zeer degelijk is, en ziet er een stuk moderner uit,

Back