hallo,
ik heb via een forumlid de flash kunnen kopen( 2x feitelijk)
nu heb ik enkele vragen en foto's te plaatsten.
motor: DYMOND IL 2845 2700kv
esc: turnigy 40amps
lipo: nano tech 2200mah 25c
prop: graupner cam speed prop 5,5x5,5
dit is de voorlopige setup waarmee ik het model wil gaan vliegen, mss dat ik er later nog een snellere setup in zal en wil steken(suggesties hieromtrent zijn zeker welkom!)
nu heb ik 2 vleugels, eentje voorzien voor 1 servo, en eentje voor 2 servo's.
ik zal voorlopig die gebruiken met 1servo, maar ik denk bij een snellere setup dat ik best de andere gebruik, of zeggen jullie direct de 2servo's?
op hoogte zitten er al servo's in de romp namelijk deze
SERVO 4,3 GRAMM Robbe 8524 1-8524 - Hobbydirekt Modellbau
voor de vleugel met 1 servoopstelling heb ik hier nog een graupner des 477 liggen(heb er maar 1tje)
http://www.der-schweighofer.at/artikel/78602/servo_des_477_bb_graupner
moet ik de romp extra gaan versterken of zijn er al mensen met ervaringen met dit model? welke snelheid kan ik gaan verwachten met deze setup? en hoeveel harder kan ik gaan met een andere?
hier enkele foto's:
tussen motor en regelaar zitten er nu 3,5mm goudcontacten, soldeer ik die het best los en gewoon esc aan motor solderen?
ik heb via een forumlid de flash kunnen kopen( 2x feitelijk)
nu heb ik enkele vragen en foto's te plaatsten.
motor: DYMOND IL 2845 2700kv
esc: turnigy 40amps
lipo: nano tech 2200mah 25c
prop: graupner cam speed prop 5,5x5,5
dit is de voorlopige setup waarmee ik het model wil gaan vliegen, mss dat ik er later nog een snellere setup in zal en wil steken(suggesties hieromtrent zijn zeker welkom!)
nu heb ik 2 vleugels, eentje voorzien voor 1 servo, en eentje voor 2 servo's.
ik zal voorlopig die gebruiken met 1servo, maar ik denk bij een snellere setup dat ik best de andere gebruik, of zeggen jullie direct de 2servo's?
op hoogte zitten er al servo's in de romp namelijk deze
SERVO 4,3 GRAMM Robbe 8524 1-8524 - Hobbydirekt Modellbau
voor de vleugel met 1 servoopstelling heb ik hier nog een graupner des 477 liggen(heb er maar 1tje)
http://www.der-schweighofer.at/artikel/78602/servo_des_477_bb_graupner
moet ik de romp extra gaan versterken of zijn er al mensen met ervaringen met dit model? welke snelheid kan ik gaan verwachten met deze setup? en hoeveel harder kan ik gaan met een andere?
hier enkele foto's:
tussen motor en regelaar zitten er nu 3,5mm goudcontacten, soldeer ik die het best los en gewoon esc aan motor solderen?
Laatst bewerkt: