flash van valenta

neen,had wat tegenslag met een ander model zaterdag, en heb het daar dan maar bij gelaten... deze week een update en een test dus!
wel maken die campropkes een serieus kabaal:p

Wel balanceren natuurlijk dat scheelt erg veel in het geluid enz..
nou het was mij te koud zaterdag met 5gr op de heide voelt het dan met een beetje
wind al gauw -10 dus even wachten tot ongeveer 10gr en weinig wind dan is het een beetje comfortabel

gr Andre

Flash

Ik heb er ook een, en ben van het weekend wezen vliegen ermee.(3e vlught)

Ik heb een Diamond motor met 3600kv (dus niet de geadviseerde 2700kv) erin en hij gaat als de brandweer, met een 2200 25c accu.

Landen gaat wat minder want ik heb de versie waarbij de rolroeren bedient worden met 1 servo....dus kan niet met spoiler landen....dan is het niet makkelijk om de snelheid er goed uit te krijgen.
Van de zomer met mais rondom zal ik er niet veel mee vliegen ;)(klein veld)
Echt een lekkere kist voor iemand die zijn "gewone" speedkist ontgroeid is..en wat snellers wil.
Hij lijkt qua gedrag op de Voodoo maar dan met iets meer gewicht. tijdens bochtjes draaien moet je echt goed opletten want je bent 'm zo kwijt.

Kortom een stoere kist bedoeld voor een ervaren vlieger.

wat weegt die van jou?

de mijne zal wel een pak meer wegen denk ik met een extra cel, zwaardere motor en esc extra servo,...

Je hebt inderdaad een grote esc......is overigens wel een goeie want ik gebruik 'm in een Funjet op 5 cellen en die blijft als de brandweer gaan(+/-75 vluchten)
Ik heb er zelf de Diamond opto 80a in zitten (is dunner)met een kleine ubec van castle. met een 300ma lipotje. de main accu kan ik er dan langs schuiven richting de motor.

Ik zal vanavond eens wegen, de motor zal vergelijkbaar zijn qua gewicht alleen de accu zal zwaarder zijn.(lastig voor het zwaarte punt)
Ik denk persoonlijk dat je beter voor 3 cellen kunt gaan en een motor pakken met meer toeren per volt. dat scheelt gewicht en dus snelheid.

resultaat: Ik denk dat de mijne op 3600kv sneller weg is alleen in een duikvlucht zijn snelheid sneller verliest. en bij jou letterlijk andersom.
Oftewel net waar je voorkeur ligt...;) beide is niets mis mee.

wat weegt die van jou?

de mijne zal wel een pak meer wegen denk ik met een extra cel, zwaardere motor en esc extra servo,...

nog niet getest, de lipo had een kortsluiting gehad in een ander toestel, ik heb dan een andere accu besteld en die heb ik vorige week binnen gekregen, maar ik heb hem momenteel te koop gezet...
dit weekend is er ene in onze geparkeerde wagens gereden, en beide onze wagens per total... dus zal het wat sparen zijn denk ik, en staat het gedacht ook niet zo direct op het rc gebeuren

oke balen van zoiets ,het zit je dan ook niet mee, je had hem tekoop staan zeg je maar niet op het forum of wel?

gr Andre

ach nu zie ik het ook, ik heb al enkele andere toestellen hier ook te koop gezet, maar blijkbaar heb ik deze hier overgeslagen...

komt er dan wel nog op in de loop van de week denk ik

Back