Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon downloaden en instructies volgen . Staat uitvoerig. Uitgelgd op hun site.
Kwestie van lezen!
Het is sinds OpenTx2.3. mogelijk om de module te flashen vanuit OpenTx dus zonder terug te gaan naar FrOs.
Dus je kunt met Companion OpenTx updaten naar versie 2.3 en dan vanuit OpenTx op dezelfde manier als bij de Taranis de interne module updaten. Dus ook van EU naar FCC omzetten
Het is sinds OpenTx2.3. mogelijk om de module te flashen vanuit OpenTx dus zonder terug te gaan naar FrOs.
Dus je kunt met Companion OpenTx updaten naar versie 2.3 en dan vanuit OpenTx op dezelfde manier als bij de Taranis de interne module updaten. Dus ook van EU naar FCC omzetten
Het zou toch vreemd zijn als je niet terug zou kunnen naar Fsky-OS zonder een backup. Bij mij heeft Frsky-OS er ook geen dag opgestaan. Waarom zou je dan een backup van Frsky-OS maken als je toch niet meer terug gaat?
De flash content van Frsky-OS staat toch op de homepage van Frsky zelf?
Zo simpel is het dus niet!Dat is dan opgelost![]()
Snap al die ophef niet over fros werktprima .met veel instel opties lua scripts en goede menus . Opentx is mooi maar veel te lastig in te stellen voor wie vliegen belangrijker is dan klooien met software . Vlieg heli en vliegtuigen in alle soorten en nog nooit iets niet kunnen programmeren in fros. Overigens opentx geprobeerd en weer terug zonder problemen . Sd card contents werkt op alle x10s zenders .
Zelf al eens opnieuw geinstalleerd . Prima zender!
Meningen zijn verdeelt maar Ik wil het best proberen of toch niet nu ik alles gelezen heb hierboven? maar welke firmware van FrOs en daarna moet ik dan hebben zie zoveel staan op de site graag eventueel de link naar wat ik moet hebben , en hoe zet ik het erop via een extra SD , de oude even eruit halen ?
indien het dan lukt of niet lukt zijn we allemaal weer wat wijzer geworden .
mvg Andre
SD backup? Why?
Verstuurd vanaf mijn MI 9 met Tapatalk