Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vandaag de lichtmast gemaakt voor op het achterste gedeelte van de bovenbouw, de draadjes moeten nog wat vastgelijmd worden, deze konden niet door de staafjes waar de lampen aan vast zitten (massief) maar dat gaat wel goed komen.
groet Piet
Piet, Je video staat nog privé. Is door ons niet te zien. Achterkant van de lampen nog even lichtdicht maken. Vervelend dat leds ook aan de achterkant, of zo je wilt onderkant, licht doorlaten. Meestal vergeet ik het zwart te verven. Gr. Klaas.
Klaas dat lichtdicht maken ga ik nog wel doen, maar het zijn van die kleine klusjes om verder te kunnen zolang de pompen er niet zijn.
als het goed is moet het filmpje nu zichtbaar zijn, zo niet laat het maar weten.
groet Piet
vast aan de bovenbouw diverse dingen gemaakt, schoorstenen, radar motorsteun (onderdeks).
in de ronde gaten komen messing patrijspoorten.
gaat lekker, wacht nog op een paar onderdelen.
groet Piet
weer wat verder gegaan met de bovenbouw, geschilderd en patrijspoorten gelijmd.
op het achterstuk de traanplaat gelijmd.
in bericht 24 staan de schijnwerpers helaas zijn deze gesneuveld, maar er komen nieuwe voor.
groet Piet
bovenbouw verder afgemaakt, alles werkt.
foto van de binnenkant met wat schakelunit en het geluidsgedeelte.
de schakelunits van een eerdere foto (pag.6) moet ik opnieuw maken i.v.m. de hoogte hiervan, de motor van de radar komt er tegen aan.
groet Piet
Klaas, dat zou kunnen maar de constructie voor de motor is al in de bouwdoos aanwezig.
daarom moest ik uiteindelijk de schakelplaat opnieuw maken, deze is platter omdat de schakelunits achterin de boot komen te liggen naast de roerkoning.
groet Piet
beide pompen zijn gemonteerd in de romp (foto volgt nog).
de bovenbouw is helemaal klaar
vandaag de romp verder geschilderd met rood, (eerste laag) het zwart had ik al gedaan.
de stootrand moet nog zwart geschilderd worden.
later als het schilderwerk klaar is kan het dek gelijmd worden en de rest monteren.
groet Piet