Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De flight powers zijn niet zo goed als iedereen denkt. Je moet ze veel voorzichtiger behandelen als alle andere lipo's en pas als ze voorverwarmd zijn op 30 graden maken ze waar wat erop staat. Zonder voorverwarmen zijn ze voor mij niet goed genoeg, dus nooit meer flightpowers........
@Theo:
ah, je zat dus ook wel op het randje kwa maximale belasting.
Evo 20 is trouwens maar 20C continue, 25C piek. Dus voor een 1800mAh is dat dus 36A continue en 45A piek.
Als je meteen zoveel stroom eruit trekt, is het handiger om de lipo-afslag lager te zetten.
En dan vind ik jou reactie hier nogal overdreven. Aangezien je maar 1 pakket hebt uitgeprobeerd, en die ook nog erg zwaar overbelast.
Ik denk niet dat je met een pakket van een andere firma betere resultaten zal hebben. Overigens zijn nu alle FP 25C of meer continue.
Wie? wat? waar?Als je een probleem hebt met een flightpower kan je deze gewoon ter vervanging terug sturen.
Er staat duidelijk op 25 C continue en ik mag aannemen dat als dat erop staat dat ze die stroom dan ook aankunnen en niet al bij 35 ampere inkakken. Hieruit mag dan dus duidelijk blijken dat Hacker dan verkeerde info erop laat zetten........of zie ik dat dan weer verkeerd.
Ik heb van diverse merken 1 pakketje en bij nog geen een ander merk dit meegemaakt. De rest maakt allemaal waar wat erop staat.
Wie? wat? waar?
Die C waarde zegt eigenlijk niks, als er geen celspanning bij die C waarde wordt vermeld ...
Daarom heb je ook geen poot om op te staan, want zij garanderen immers geen bepaalde minimale spanning bij die C waarde.
Dat doet geen enkele fabrikant, tenzij ik iets over het hoofd heb gezien.
Als je een lipo selecteert dan moet je kijken naar de ontlaadcurve op de site van de fabrikant, daaruit kun je de packspanning onder belasting halen. Dan weet je of die bepaalde lipo voldoet voor je toepassing.