flight simulator

ik ben een beginner in het helivliegen en heb een Esky Belt CP v2.
mijn vraag is of de bijgeleverde zender rechtstreeks is aan te sluiten op de computer middels een kabel om te vliegen met een flightsimulator. de één zegt dat dit kan de ander zegt dat je een aparte zender moet aanschaffen omdat de functies van de bijgeleverde zender gemixed zijn.

Ja, die is aan te sluiten op de simulator...

Echter je moet wel even je batterijen eruit halen en de schakelaars die daaronder zitten aanpassen...

Ik weet zo niet meer hoe ze precies moeten staan, ik kan je echter wel aanraden om even op te schrijven hoe ze standaard staan :) zodat je ze als je wilt gaan vliegen weer terug kan zetten.

Wat ik ook deed was het kristal verwijderen, om zo stroom te sparen en niet onnodig ook nog zit te zenden ..

--== Freddy ==--

Hallo,

bovenstaand is volgens mijn ervaringen niet helemaal juist.

Je kunt je transmitter gewoon aansluiten via een softdog - EK2-0900A aansluiten op je pc. Ik laat altijd gewoon de batterijen zitten. In principe sluit ik dus alleen de kabel aan tussen pc en transmitter. Je zet de tranmitter aan en je kunt hem gebruiken voor bv. FMS. Een handleiding hiervoor vindt je bv. op Simulatorhandleiding

Succes ermee!

Zo zie je maar.. er zijn meer wegen die naar Rome leiden :D
Ik moest wel de schakelaars omzetten, anders kreeg ik hem niet goed aan de gang op realflight... En ja.. de batterijen moest ik wel weer terugplaatsen...

--== Freddy ==--

Hallo,

bovenstaand is volgens mijn ervaringen niet helemaal juist.

Je kunt je transmitter gewoon aansluiten via een softdog - EK2-0900A aansluiten op je pc. Ik laat altijd gewoon de batterijen zitten. In principe sluit ik dus alleen de kabel aan tussen pc en transmitter. Je zet de tranmitter aan en je kunt hem gebruiken voor bv. FMS. Een handleiding hiervoor vindt je bv. op Simulatorhandleiding

Succes ermee!

Back