Flightmax accu balanceer aansluiting

Hoi,

Ik heb pas 2 flightmax 3s 2200 Mah lipo's binnengehad.

Hier zitten echter andere balanceer plugs aan dan mijn robbe balanceerder. Kan ik hier een verloopstekker voor kopen of is er ook zo een ander stekkertje aan te solderen? Of kom ik dan in de knoei met de volgorde van de draden?

Hoi,
Ik had net hetzelfde probleem, ik heb een verloop kabeltje gekocht bij Perba.
Weet niet of Perba verzend naar Nederland, maar je hebt een kabeltje nodig van JST-XH(lipo) naar Robbe,Graupner,KoKam,.. (lader/balancer)
Zoiets dus.

Dit kabeltje heb ik gekocht en werkt...

Ik kijk even voor je of ze iets passend hebben bij UH, dacht het wel...

grts

niels

Laatst bewerkt:
Ik DENK dat dit (UH) kabeltje ook past, maar ik durf het niet met zekerheid zeggen. Sla me dus niet dood als het niet past hé :rolleyes:

grts

niels

Ik DENK dat dit (UH) kabeltje ook past, maar ik durf het niet met zekerheid zeggen. Sla me dus niet dood als het niet past hé :rolleyes:

grts

niels

Pas maar op, anders slaat die je dood. Dat kabeltje werkt niet, dat is om een lipo met JST plug op een Flightpower/Thunderpower balancer aan te sluiten, hij moet precies het omgekeerde hebben (ervan uitgaande dat een male-JST plug op de Robbe balancer aangesloten kan worden).

Vin, dat klopt niet, de Robbe heeft een kokam stekker aansluiting, net als dat snoertje, de flightmax heeft een jst aansluiting, ook net als dat snoertje, dus die past.

Maar de pennen hebben de zelfde grote en afstand van elkaar als elkaar. De jst heeft 2 verdikkingen bovenop, en kokam heeft aan de zijkant een verdikking, als je die eraf snijd dan past het overal in. (behalve die belachelijke flightpower stekkers...)

Back