Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou ja ieder z'n ding maar naar mijn mening is het complete bull dat je een lipo zou moeten 'inwerken' ofzo.
Je hoeft met een lipo helemaal niet rustig aan te doen in het begin ofzo. Een lipo hoeft niet 'ingelopen' te worden.
kan ik die pas laden op zijn volle capaciteit, zo'n 4,185
wil jij misschien een beetje opletten met hoe je dingen verwoord, t kan best zijn dat je gelijk hebt, maar t gaat hier om dure packs.
dat jij vind dat ze niet "ingebroken" hoeven te worden das mooi, maar verkondig dat dan niet dat dat absoluut niet hoeft.
Hey Aldert,
Dat is het hem juist. Bij een chemisch proces is 'hoe vaak het proces al heeft plaatsgevonden' geen factor. Het hele verhaal dat een chemisch proces beter loopt naarmate het vaker heeft plaatsgevonden, is dan ook totale bullshit, met alle respect.
Baadt het niet schaadt het niet, dat is zeker waar, dus als iemand erin geloofd moet hij het doen, maar vooralsnog zie ik geen enkele goede sluitende verklaring waarom dit zo zou zijn. Als het zo is, moet het zowel procestechnisch (chemie) te verklaren zijn, alsmede meetbaar en derhalve aantoonbaar. Gezien het feit dat er mensen zijn met dataloggers hier, maar nog niemand iets hierover gepost heeft, ga ik er dan ook van uit dat het een van de zovele broodjes aap verhalen is in de modelbouw..
Hoe vaker het proces plaatsvind, hoe meer ongewenste stofjes... langzaam aan einde lipo.
[..]
Word een lipo zwaar gebruikt, dan is de levensduur korter. Zwaar gebruik betekend eigenlijk vaker en meer misbruik dan waar de cel voor ontworpen is, en betekend dus meer afval/ongewenste stoffen.
Vooral bij een nieuwe lipo, "als de chemie nog op gang moet komen", onstaan er meer afvalstoffen wanneer deze lipo voorbij zijn kunnen moet presteren.
Hopende dat er toch een enkeling met mij logisch redeneert, en verstandig is zijn lipo's op gang te laten komen (breaking in).