FLIGHTPOWER BALANCER help?

• Topicstarter Topicstarter wardcoysman
  • Startdatum Startdatum
W

wardcoysman

Guest
hallo,

ik heb mij sinds kort een http://www.flightpower.be/detail.asp?ID=216&SubmenuGroepID=2099&CatID=2100 aangeschaft. toen ik thuis kwam wilde ik hem eens testen op mijn http://www.flightpower.be/detail.asp?ID=168&SubmenuGroepID=2041&CatID=2042 maar ik krijg de connecteren niet aan elkaar ( weet niet hoe de connector noemt tussen je balancer en je batterij. De rest van de set-up verstond ik ivm het aansluiten van de goudfishen etc. maar ik krijg dat wit connectortje niet in mijn connector aan mijn batterij( ik denk dat dat een BEC fishe noemt?)

hopelijk heeft iemand een antwoord? in de winkel wisten ze mij te vertellen dat ik nieuwe & oude LIPO batterijen kon aansluiten op die balancer.

groet ward

Ward, je gebruikt toch wel dat verloopje (laatste op de afbeelding onder de balancer zelf)
tussen de connector op de balancer en de lipo balanceerconnector ?

mvg, Z

Indien de gewenste adapter NIET bij de FP B6s zit :?, vrees ik dat je opnieuw in de buidel moet tasten :(

Zie: Connectors

Z900 zei:
Ward, je gebruikt toch wel dat verloopje (laatste op de afbeelding onder de balancer zelf)
tussen de connector op de balancer en de lipo balanceerconnector ?

mvg, Z

ik versta niet goed wat je bedoelt? natuurlijk probeer ik dat verloopje te gebruiken maar ik krijg die witte stekker niet over mijn lipo balanceer connector ?

Een nieuwe connector? Zoals op de afbeelding staat hebben ze compleet dezelfde batterij zoals mij? dus het zou moeten werken

dank bij voorbaad

ward

zou echt moeten passen:

maar ff wat beelden:

HZ8V2524.jpg

HZ8V2522.jpg

mvg, Z

Toch eigenlijk onlogisch dat flightpower op hun eigen producten waar je vanuit mag gaan dat mensen ze samen gaan gebruiken stekkers zitten diue niet op elkaar passen. Ik vind dit een zeer slordige en slechte zaak.

Ik vind dit een zeer slordige en slechte zaak.

Ik weet niet wat er met de BeNeLux (FlightPower) verdeler aan de hand is :( , maar ik hoorde gisteren toch echt (neen ik had geen JET-A gesnoven) een winkelbediende zeggen "ik hoor niks anders dan misserie en(of) klachten" 8O

met spijt moet ik je vermelden dat ik een ander soort fishe heb op mijn LIPO batterij :'( ga ik nu nog mogen een andere connector kopen ook? ik vind dit niet kunnen als je van 2 dezelfde merken koopt dan nog een andere fishe moet kopen :@

mss nog eens een andere vraag... zoals in de manuel staat van die balancer. Kunnen zij een nieuwe batterij aansluiten op deze balancer, ik heb namelijk compleet dezelfde fishes?

hopelijk heeft iemand nog een oplossing voor ik moet beginnen hersolderen

Zo te horen heb jij een oud flightpower pakket met de 'classic' connector?
Want tegenwoordig gebruikt FlightPower 'nieuwe' connectors, dezelfde als de 'ThunderPower' connectoren.
Je kunt bij eheli.nl een Verloopstukje van classic naar de nieuwe stijl kopen, voor een euro of 4,50.

morgoth924 zei:
Bij mij past een classic flightpower connector rechtstreeks in de V-balancer, zonder verloopkabeltje.

hoe kan dat nu? bij iedere balancer van FP heb ik al een breed stuk gezien tussen de rode en de zwarte draad.

ik zal morgen eens vragen in de club of zij geen oplossing weten :(

bah jammer :( dus moet ik maar op zoek gaan naar een nieuwe connector voor 3S lipo iemand die me kan helpen?

Err maybe, dan heb je juist die van mij nodig, die van jou gaat van NEW -> CLASSIC, en die van mij gaat van CLASSIC -> NEW..

:roll: :lol:

bedankt voor de antwoorden maar welke heb ik nu precies nodig? :)

Back