flightpower en hacker oplichterij

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb me 1jaar terug 3 flightpower 10s 3700 mah en 1 10s 3300 gekocht heb deze in mijn joker cx gevlogen altijd netjes gebalanceerd en met een 0,5c geladen de 3300 is na 70 cycles na de klote en die 3700 daar is 1 bij die begint na 30 vluchten al slecht te worden krijg hem niet meer gebalanceert n de andere 2 zijn net zo slecht
ik heb voor die 4 accu,s 1100euro betaald ik heb geprobeert dit te claimen bij hacker na 3maanden krijg ik een bericht van hacker dat ik een thunder power 10s 3850mah 30c voor inkoop prijs kan krijgen
Wat een oplichterei a.u.b koop niks meer van deze rotzooi vindt t echt schandalig
Vlieg nu met een accu van graupner v-maxx 10 s 3700mah 35c na 70 cycle nog wie nieuwe

Ach ja,,
Wat staat er in de faqs over winkle besprekingen ?
En dan met name , de reden WAAROM dit niet is toegestaan ?

Uw post is een KLASSIEK voorbeeld hoe het nu net NIET moet.

Voor meer info, lees eens de faqs en de sticky's

Even aanvullende info, vanwege een pb, waarinom uitleg werd gevraagd:

Dit heb ik gestuurd als antwoord:

Met het gekozen taalgebruik in dat draadje,leek het mij persoonijk beter hem te sluiten.

De ervaringen leren dat het in 9 van de 10 keer over gaat in moddergooien, daar had ik geen zin in.

Als het nu anders was opgezet, was de toon ook anders geweest, en had er mischien een serieuse gesprek kunnen zijn...

Alles wat er getyped werd, had alles van een gefrustreerde koper, welke zijn gal wou spugen, en had niets weg van iets wat een discussie kon worden, lees zijn post nog maar eens na!

Zeker de laatste zin, iets over oplichters, en boycotten, sorry maar dan ben je meins inziens niet bezig met een waardige discussie, maar met gal spuiten, waar overigens niets mis mee, is, maar niet hier op het forum!

Dat hij flink baalt, kan ik me voorstellen 1100 euro;s is niet niets,maar nogmaals , lees de opzet van het bericht,deed het hem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back