flightpower leugen

hallo

heb dus mijn eerste 2 flightpower lipo s gekocht

Foto-LKTQQXPH.jpg

deze 2 dus
ze zouden 82 gram wegen :P

maar :evil: :evil: :evil: ze wegen dus 95 gram
ik heb ook naar flightpower in belgie gemail is nu een week geleden wordt niet op gereageerd

:?: :?: mischien kan iedereen zijn lipo wegen en het gewicht in dit draadje bekend maken :idea: :idea:

da's nog niets...... een stecker die 350g zou moeten wegen weegt ook 460......

service van flightpower is waardeloos, wacht maar niet op mail, kans ik klein dat je een antwoord krijgt. Stekkers en kabeld wegen 5-6g voor zo'n packs, losse cellen zouden misschien net die 82g kunnen wegen.

Houd er ook rekening mee dat jou weegschaal kan afwijken!

Geeft die weegschaal wel correct aan? Zet er eens iets op waarvan je het exacte gewicht weet. Vaak hebben dit soort weegschaaltjes een afwijking, net als personen weegschalen. Mijn schoonmoeder bijvoorbeeld, mag zichzelf altijd graag wegen op onze weegschaal omdat die 2 kg minder aangeeft :wink:

als ik servo s weeg klopt het

1 hele euro 6 gram
20 cent stuk 5 gram
5 x 10 cent 19 gram
5 cent stuk 3 gram

Ik heb net mijn HI model lipo gewogen van rc technics volgens op gave 58 gram op mijn weegschaal met stekkers 2mm goud en stukje krimpkous kom ik op 55,5 gram.

Heb even geen munten maar 5 stuks A4 van 80g/m2 wegen bij mij 25,5 gram.

wacht maar niet op mail, kans ik klein dat je een antwoord krijgt.

Dit is eigen aan TTH bvba (Flightpower distributeur voor BeNeLux en Frankrijk).
idem Protech en Pro Models bvba, die alleen dezelfde eigenaar hebben.

robot zei:
als ik servo s weeg klopt het

1 hele euro 6 gram
20 cent stuk 5 gram
5 x 10 cent 19 gram
5 cent stuk 3 gram
Op mijn nauwkeurige gecalibreerde weegschaal weegt:
1 hele euro 7,6 gram
20 cent stuk 5,7 gram
5 cent stuk 3,9 gram

kennelijk geeft jouw weegschaal zelfs te weinig aan, of er moet veel gewichtsverschil zitten tussen buitenlandse euromunten ;)

djjr zei:
Heb even geen munten maar 5 stuks A4 van 80g/m2 wegen bij mij 25,5 gram.
Weegt hier 25,1 gram. Komt dus redelijk in de buurt maar A4tjes lijken mij minder gewichtsvast dan munten die in automaten ook vaak gewogen worden.

Indien je niet afhankelijk wilt zijn van het TTH bvba (incluis Protech en Pro Models bvba) dikke nekken gedoe :cry:, kun je natuurlijk ook (nog) altijd HIER terecht :D

yep, de gewichten van de UH D9 2200mAh lipos kloppen en bovendien zijn ze nog meer dan de helft goedkoper dan die flightpowers. Ow, en ze geven nog meer vermogen af ook :-)

heb dit draadje al een tijdje niet bekeken

maar gisteren een folder van flightpower mee genomen uit de winkel
en ja wel hoor de evolite 1320 3s weegt in de folder 96 gram
is dus toch veranderd
net ook effe de internet side bekeken en daar is het ook 96 gram

ze hebben mij niet terug gemail

rob

Back