Flip 260 electronica

Dat is 4-40 Amerikaans schroefdraad. Ik heb nog niet eerder gehoord dat ze doldraaien. Eventueel heb ik nog wel een setje in RVS liggen. Die zijn wel iets zwaarder. Stuur anders even een email.

Niemand heeft dan z'n boutjes ingesmeerd met lokgeit.
Zonder soldeerbout erop gaat het sowieso dan niet los zonder de boutjes te strippen.

Laatst bewerkt:
boutjes van frame bedoel je? die smeer ik sws nooit in met lokgeit alleen op de motoren frame gewoon goed aandraaien en vast is vast verlies je er een paar iets vaster zetten ;)

Een vraagje over die SimplePDB met osd,... Aangezien ik er ook 1 besteld heb voor mn flip.
Als ik op de site kijk, zie ik dat het videosignaal gesplits wordt op de pdb.(Gele lijn).
157ky12.jpg

Ik heb altijd begrepen dat de osd TUSSEN de cam en de vtx komt. Moet ik op de print een aanpassing maken , want op de volgende foto ( van de site) zit de cam niet rechtstreeks op de osd.
hwbyhg.jpg

De simple osd leest de lipo spanning af en heeft alleen de video out ( en de min) aangesloten.

Gewoon zo aansluiten als aangegeven dat werkt gewoon, je hoeft niet te splitten of wat dan ook. Het lijkt een beetje raar maar de OSD komt gewoon op het videosignaal te staan. Werkt perfect.

Oke, bedankt voor het antwoord. Dat scheelt weer een testopstelling.
Aangezien ik gelijk alles passend maak en netjes weg wil werken.

Back