Het lijkt me leuk om eens te gaan watervliegen en de watervliegmeeting is daar een goede gelegenheid voor denk ik. Het enige probleem is dat ik geen watervliegtuig heb. Nu vind ik het persoonlijk wel een goed idee om floats onder mijn harvard te gaan installeren. Alleen heb ik nog geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Hier een paar plaatjes van de harvard:
Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan moet gaan pakken? Het liefst wil ik ze zelf gaan bouwen om kosten te besparen. Ik heb al wel een paar sites gevonden over het bouwen van floats maar ik zoek nog een tekening voor floats die geschikt zijn voor m'n Harvard.
Hier wat specificatie's:
Span: 1675 mm (66")
Weight: 2.3 - 3.2 kg (5 - 7 lb)
Radio: 4 Channel
Engines: .30 - .46 2 stroke
.40 - .60 4 stroke
Length: 1070 mm (42")
Wing Area: 41dm2 (634 in2)
Tail Area: 7.8 dm2 (120 in2)
Als iemand een link naar geschikte tekeningen oid heeft hoor ik het graag! Als ik een goede tekening heb kan de bouw beginnen en zal ik de vorderingen hier plaatsen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan moet gaan pakken? Het liefst wil ik ze zelf gaan bouwen om kosten te besparen. Ik heb al wel een paar sites gevonden over het bouwen van floats maar ik zoek nog een tekening voor floats die geschikt zijn voor m'n Harvard.
Hier wat specificatie's:
Span: 1675 mm (66")
Weight: 2.3 - 3.2 kg (5 - 7 lb)
Radio: 4 Channel
Engines: .30 - .46 2 stroke
.40 - .60 4 stroke
Length: 1070 mm (42")
Wing Area: 41dm2 (634 in2)
Tail Area: 7.8 dm2 (120 in2)
Als iemand een link naar geschikte tekeningen oid heeft hoor ik het graag! Als ik een goede tekening heb kan de bouw beginnen en zal ik de vorderingen hier plaatsen.