Fly in 27 juni mvsb te Son en Breugel

Op 27 juni organiseert Modelvliegclub Son en Breugel voor de 2e maal door veel succes in het voorgaande jaar een Fly in waar iedereen welkom is met modellen groot en klein. Op pulsejets na laten wij alles toe wat de lucht in kan. Na afloop wordt er weer een heerlijke BBQ gehouden waar iedereen zich vooraf voor aan kan melden via het inschrijfformulier. Overigens vragen wij ongeacht of iemand mee doet aan de BBQ of niet zich toch in te schrijven via het inschrijfformulier. Wij verwachten dezelfde goede sfeer als afgelopen jaar waardoor het voor iedereen een zeer aantrekkelijke dag zal worden.

Tot 27 juni op het modelvliegveld van de MVSB.

Inschrijfformulier: Fly-in MVSB aanmeldformulier
poster: http://www.mvsb.nl/materiaal/flyer-mvsb.pdf

Laatst bewerkt:
Op 27 juni organiseert Modelvliegclub Son en Breugel voor de 2e maal door veel succes in het voorgaande jaar een Fly in waar iedereen welkom is met modellen groot en klein. Op pulsejets na laten wij alles toe wat de lucht in kan. Na afloop wordt er weer een heerlijke BBQ gehouden waar iedereen zich vooraf voor aan kan melden via het inschrijfformulier. Overigens vragen wij ongeacht of iemand mee doet aan de BBQ of niet zich toch in te schrijven via het inschrijfformulier. Wij verwachten dezelfde goede sfeer als afgelopen jaar waardoor het voor iedereen een zeer aantrekkelijke dag zal worden.

Tot 27 juni op het modelvliegveld van de MVSB.

Inschrijfformulier: Fly-in MVSB aanmeldformulier

Hey John

ik geloof dat ik ons al ingeschreven heb , maar ben niet zeker

grtjs serge

jammer , valt samen met schaal-meeting in Oss (en ook met Nijverdal)
Anders had ik wel eens naar S en B willen komen.

oei Eric
goed dat je het zegt , idd klopt valt met Nijverdal samen
ai ai dan moet ik me voor son en breugel ook afmelden

jammer.....

Jups, ik was al ingeschreven met de 3.30 meter 200cc Yak, nu nog even kijken hoe ik het combineer met Nijverdal:)

mensen die mee willen vliegen gewoon even aanmelden via inschrijfformulier. als je niet zeker bent of dit al gebeurt is kan je het nog een keer doen. dat wordt bij mij dan wel weer gefiltert

in princiepe tot 26 juni. ook het aantal personen voor de bbq wordt op de dag zelf concreet doorgegeven aan de leverancier. wel leuk als je zou komen.

in princiepe tot 26 juni. ook het aantal personen voor de bbq wordt op de dag zelf concreet doorgegeven aan de leverancier. wel leuk als je zou komen.

Okido, in principe kan ik komen, als het mooi weer is kom ik misschien wel eens kijken ;-)

Heren vrienden van MVSB,

helaas zijn we zondag niet van de partij. We hebben zelf op zaterdag onze befaamde clubdag met BBQ, dus zal we lerg laat worden.
Dus op zondag opruimen en 's middags in Soerendonk naar de kermis..

Veel plezier, goed weer en weinig crashes toegewenst!!

Frank

hoi john
heb het formulier ingevuld ben er dus bij de 27e
alvast bedankt voor het beschikbaar stellen van een voeding......

grtz harold

Back