Fly-productions zoekt piloot!

Beste Mensen,

ik heet Mike Versteegh en ben eigenaar van Studio Versteegh en Fly-productions. Fly is een opkomend bedrijf met erg veel contacten. De vraag van de opdrachtgevers was groot naar luchtopnames.

Nu zijn wij opzoek naar een ervaren piloot voor het vliegen met een HEXA XL. Deze hebben wij in ons bezit, doordat wij enkele klussen hebben willen we dit samen met iemand gaan doen.

Ben jij dat? Of kan jij ons hiermee helpen, laat even iets weten.

( of een eventuele training zou ook erg fijn zijn. )
Een van onze cameramannen wil het wel leren.

Alvast bedankt,
Mike Versteegh

Ik kom ook nog ergens Handel tegen.

Ik ben niet een goede piloot en daarnaast is het ook nog eens te ver weg.
Nou heb ik een lease auto en dit zal wel niet fulltime zijn.
Maar dan nog...

Beste Mensen,

het is inderdaad Handel, Helmond en Gemert.
Maar we werken in verschillende regio`s zoals Utrecht, Zeist-Driebergen en ook Roermond en Herkenbosch. Dit doordat we met meerdere freelancers werken.

We zijn in eerste instantie opzoek naar iemand die wat opdrachten kan vliegen die we nu open hebben staan. Verder willen we een van onze cameramannen opleiden hiervoor. We begrijpen dat daar veel tijd in gaat zitten, en willen daarom voorlopig met iemand samenwerken met een goede vliegervaring met een HEXA XL.

MVG Mike Versteegh

Goede ervaring met een HexaXL heb ik niet, maar vlieg al wel een tijd heli. Ik weet dat een quad of meer copter stukken makkelijker vliegt als een heli, dus als jullie willen kunnen we wel eens kijken wat ik voor jullie zou kunnen betekenen ? Gemert is op zich niet zo ver an mij vandaan.

ik lees dat jullie zelf een camera man willen opleiden maar denk even er aan dat je altijd met 2 man moet zijn de ene vliegt en de ander bedient de camera en heeft dus de fpv bril op

Ik heb een aantal MK's en heb een aantal shoots geschoten voor reclamefilms en bioscoopfilms.
Training / opleiding is geen probleem.

Woon in Amsterdam en ben mobiel.

//Frank

Laatst bewerkt:
Flying-Skills geen probleem, jammer dat het zo ver weg is :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Back