Flycat tekenen...

Als jij de spullen hebt wil ik wel airbrushen hoor :p

O, ja...
Do is bezig met een nieuw project :D...

Depron modeltje (vooral voor de 3d en indoor) met natuurlijk een heel nieuw thema passend bij ... :rolleyes:
(denk dat iedereen het al weet ;))

Grapje... inkleuren van de FOCKE WULF 190

En wat gebeurt er als je een zwangere vrouw even achterlaat in de zelfde ruimte al je nieuwe indoor project...

:mrgreen:Ja hoor:mrgreen:

IMG_20120127_150425.jpg

En de foto's (hihihi :cool:)
IMG_1148.jpg

IMG_1147.jpg

IMG_1146.jpg

IMG_1145.jpg

IMG_1144.jpg

IMG_1143.jpg

Tjah...........hij is uhmmmmmmm.............weer op z'n Nikkies:mrgreen:

Morgen de maiden:cool:

foto's en ja ik heb alle spullen voor airbrushen

Foto's staan er inmiddels op en wil wel werk gaan maken van het airbrushen, heb er al een beetje ervaring mee... al was dat in het theater, met het aanbrengen van een basis voor de make-up :rolleyes:

Denk dat het airbrushen nog even op zich laat wachten... Tenzij ik bij iemand op de verening van mn man in de leer kan en spullen kan lenen.

Foto's staan er inmiddels op en wil wel werk gaan maken van het airbrushen, heb er al een beetje ervaring mee... al was dat in het theater, met het aanbrengen van een basis voor de make-up :rolleyes:

Denk dat het airbrushen nog even op zich laat wachten... Tenzij ik bij iemand op de verening van mn man in de leer kan en spullen kan lenen.

nou nikki,

ik moet toegeven dat deze er erg leuk uit ziet !
IMG_1147.jpg

mocht je ooit gaan airbrushen.

ik heb hier nog een compleet witte Gilles 202 2,5mtr staan die nog wat leuke kleurtjes moet hebben. Hij zit helemaal in de oracover en dat is te spuiten :):):):)

in het thema cartoons kan dat best leuk worden .........

Back