Flyjet X-83 (Funjet)

Das een flycat, hier hebben we et over de flyjet. ;)

edit
Ow, daaronder ga je verder met de flyjet. :oops:
Hij mag er wezen zeg! Ziet er goed uit!

IMG_9307.jpg

Laatst bewerkt:
Ik durf daarmee niet op een veld te verschijnen hoor, al helemaal niet als d'r andere RC piloten aanwezig zijn :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Geweldig toch! Beetje kleur op de saaie witte vlakken, echt super!
En hoe een ander denkt over mij(n model) zal me echt een zorg zijn ;) . Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je l*l fietsen.

Okay Aldert, dan zie ik op de volgende meeting graag jouw Hok met Hello Kitty of Poes Minoes beschildering tegemoet :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

Het is me vaak teveel werk om te doen (kost me teveel tijd, en HOK is al geen schoonheid, dus waarom tijd investeren aan het uiterlijk). Maar als ik met een meeting verf meeneem, en iedereen die kliederen wil (en het worden géén obscene afbeeldingen), dan zou ik zeggen... LEUK, GRAAG :yes: .

Hier de vleugel van m'n wedstrijd DLG (ten tijde van de foto nog niet de mijne). Misschien nog niet zo kleurrijk als de FlyCat, maar gaat wel in de richting ;) . Onderkant vleugel heeft ook een ander fel kleurtje.
Tantalus%20vleugel.jpg

Vriendelijke groeten,
Aldert

Raar volk die modelbouwers uit 't hoge Noorden, heeft Wiebe ook zo'n fruitig gekleurd model? :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

Das een flycat, hier hebben we et over de flyjet. ;)

edit
Ow, daaronder ga je verder met de flyjet. :oops:
Hij mag er wezen zeg! Ziet er goed uit!

IMG_9307.jpg

De Fly Jet vliegt erg goed ook, die van de foto is van een clubgenoot, is bij de LHS gehaald voor 50 euro.........

Haha, helemaal super. En niet eens in het Noorden ;) . Even het fotoootje zichtbaar plaatsen:
EMCRFlyIn2011_25_.jpg

Flyjet voor 5 tientjes bij de LHS, dat is wel leuk natuurlijk!

SL731677.jpg

Verven niet echt mijn ding ,mijn modellen zijn meer functioneel geducktaped .
De schuimpjes dan .
Maar mij Dlg id wel rood .

Back