Flysky fs-gt3b

Hallo allen
na diverse keren de handleiding te hebben doorgelezen, en pogingen gedaan om een extra ontvanger te koppelen,lukt dit gewoon weg niet!
Ik snap er niks van,waarom mij dit niet wil lukken .
Wie snapt hoe dit moet en wil dit hier uitleggen.
Heb alles geprobeerd,maar wat er fout gaat ,ik weet het gewoon weg niet!
Mijn dank zal dan zeer groot zijn.
Heb 4 ontvangers gekocht ,om met 1 zender alle auto,s te besturen ,maar ben de schuur maar uitgelopen ,om verder geen schade aan te richten :(

Richard,ben je veel verschuldigd,ben de schuur weer ingedoken en alle 4 doen ze het,maar wat een stress,terwijl het nu eigenlijk niets voorsteld.
Nogmaals heel erg bedankt .:D

De vraag is nu of je een fout gemaakt hebt en deze herkent of de manual ergens niet klopt.

De manual klopt niet!daarin wordt niet aangegeven dat je de zender uit moet doen ,en dan weer aan moet zetten en tegelijk de bind knop op de zender in moet drukken,want dan pakt ie hem wel.
Ik drukte de bind knop wel in maar dan gebeurde er niets.
En dat wordt dan wel frustrerend na tig keer gedaan te hebben.
Nu had ik ook wel overal gezocht,maar dat op youtube daar had ik niet aan gedacht om daar op te zoeken,maar goed ,weer wat geleerd.
Toch makkelijk zo,n forum,en het mooiste is dat er altijd wel iemand is die het weet,de volgende keer vraag ik eerder hier om hulp,scheelt een hoop stress ;)

Ik heb net de manual er op nageslagen en er staat toch naar mijn idee heel duidelijk in om de zender aan te zetten met de bindknop ingedrukt. En de manual gaat er altijd vanuit dat je het spul net uit hebt gepakt en nog uit hebt staan want er staat nergens om eerst de zender aan te zetten.

Hallo allemaal vraagje zou iemand kunnen vertellen wat ik verkeerd doe met het koppelen van mijn GT3B naar de GT2R ik heb alles gelezen wat er al gescheven is en ook op youtube gekeken maar mijn probleem is dat als ik hem koppel dan houdt hij inderdaad op met knipperen dus volgens mij zien ze elkaar dan maar zodra ik de stroom er afhaal en dan weer aan zet gaat ie weer knipperen.
Ik heb het setje van iemand overgenomen is er een manier om de zender geheel te resetten zo dat ie weer is zo als hij nieuw was .
Hoop dat iemand mij kan helpen

Weet ik niet, ik ken de zender niet, de zender resetten is in veel zenders mogelijk maar meestal gaat het om het terugzetten van alle instellingen naar 0. Betreffende je ontvanger wordt er niets met de zender gedaan, de ontvanger slaat het ID van de zender op.

Weet ik niet, ik ken de zender niet, de zender resetten is in veel zenders mogelijk maar meestal gaat het om het terugzetten van alle instellingen naar 0. Betreffende je ontvanger wordt er niets met de zender gedaan, de ontvanger slaat het ID van de zender op.
Ja dat dacht ik zelf ook dat ie niets anders doet dan een opdracht opslaan maar dat doet ie dus niet dan maar verder zoeken .
Mag ik je wel bedanken voor het mee denken

Back