zo na enkel maanden weinig aan het model te hebben gedaan door diverse redenen ben ik de afgelopen weken maar weer verder gegaan met de bouw.
inmiddels heeft de romp een neus ontvangen en is de is de vertical fin naar voren verlengd. het model is geschuurd en eventuele openingen zijn op gevuld met plamuur
na een paar keer oefenen op wat rest stukken heb ik deze week de knoop maar doorgehakt en de gehele romp in de glasmat en pu100 gezet. alleen nog schuren voor een 2e laag pu
het is even wennen met het verwerken maar voor al complexe rondingen zijn makkenlijker te realiseren als met folie.
1 gondel is inmiddels hout gereed. en kan geplamuurd worden voor het glas . 1 gonden moet nog een neus krijgen. waarna ze beiden in glas gezet kunnen worden.
de vleugel is nu bijna geheel ingedekt en glad gemaakt. de servo luiken moet ik er nog in maken waarna hij gesloten kan worden en ook kan worden verglaasd en de gondels er op kunnen worden gemonteerd.
daarna volgt het plamuren schuren en spuiten van het model.
ruwbouw gewicht is nu 520 gram voor romp gondels en vleugel... is toch netjes al zeg ik het zelf. ik gok erop dat het totaal ruwbouw gewicht met glas rond de 600 gram uit zal komen
totaal gewicht voor het model zal dan uitkomen rond de 1350 gram met 8 cellen rc2400 of 1200 gram met een 3s3p 1500 pakket.
hierbij nog wat foto's
de beiden gondels met en zonder neus
het neus je van de zalm
toestel in zijn geheel
na het weekend beter foto's dan heb ik mijn camera weer terug
groet,
vinze