FMS model voor een coaxiale heli met een horizontale prop achteraan

• Topicstarter Topicstarter Knutselman1.
  • Startdatum Startdatum
K

Knutselman1.

Guest
Hier ben ik weer;

Na mijn post gisteren heb ik toch besloten om een USB simulator voor een heli te kopen. Dit is ondertussen ook gebeurt. Nu was ik al een tijdje aan het zoeken naar een FMS-model dat ongeveer overeenkomt met mijn heli. (zie foto)

Test215.jpg

Ik heb al modellen gevonden op het net, maar die hadden geen horizontale propellor achteraan. Hebben jullie misschien een idee waar ik zo'n model kan vinden?

Al bedankt,
Knutselman1.

Dit zijn al heel makkelijk vliegende modellen, en ik denk dat hier geen sim model voor te krijgen is....
Dit is ook meer "speelgoed", dan modelbouw,hoewel het zeer zeer leuk speelgoed is

Ik denk het ook niet,

Als je met Realflight aan de gang zou gaan, zou je kunnen kijken op de knife-edge swap pages voor een dergelijk model..

Bij veel speelgoedwinkels kun je heli'tjes zoals deze krijgen:
revell24026.jpg

Revell heeft heel veel van dit soort dingetjes, ze vliegen van Revell erg leuk. Tegenwoordig heeft Silverlit er ook een aantal, en ik zag laatst ook nog deze:
vmax_swift_large3.jpg

Die kun je hier op het forum ook een topic over vinden, moet je ff de zoekfunctie gebruiken. Voor zover ik weet heet die de V-Max.

Is inderdaad erg leuk speelgoed, maar simulatoren behandelen (voor zover ik weet) alleen maar éénwieken, en heel soms een coaxiale zonder staartrotor, het echte werk zeg maar, maar die zijn ook al heel zeldzaam.

Back