FMS-Spaarnwoude Hemelvaart Show 2010

ik bedoel gewoon, als ik stroom wil hebben (bij mijn tent) wat voor een aansluitstekker moet ik dan bij me hebben;)

heb je nog een ontvangeraccu, anders heb ik er nog wel eentje:)

heb je nog een ontvangeraccu, anders heb ik er nog wel eentje:smile:

als het goed is heb ik er nog wel een maar die moet ik wel even opladen hoop dat die nog goed is dus als je hem voor de zekerheid mee wil nemen graag!.

grt robert

hij zit in één van mijn vliegtuigen, maar ik kan hem er in een paar seconden zo uithalen. Is ook een kist die alleen bij weinig wind zal vliegen;) Is dus even een leenaccu (Sanyo Eneloop)

Yes de brug is stevig genoeg

956391810_5_7XuX.jpeg

Ze zijn al aan het vliegen hier

Gr Japiooooooooo

Oke... voor de stroom vragen... er is gewoon 220 volt op het veld. Dus met een gewone oplader kan je laden :D anders kan je altijd nog in ons clubhuis laden!

Zorg er wel voor dat een lang genoeg snoer meeneemt. :)

Alles is verder vandaag opgezet en klaar om morgen helemaal van start te gaan! Wij hebben er zin in. Het weer moet lekker droog en weinig wind zijn. Helaas niet zo warm als vorig jaar, maar dat viel buiten de begroting ;)

Nog een ding... mag dan geen reclame maken, maar als je onderdelen nodig hebt, we hebben iemand op de vliegclub die een winkel heeft... valt vast wat te regelen ;)

Heeeeeee Meneertje Swarts,

Ik heb mijn Deac (NIHM heet dat geloof ik) vergeten voor mijn pipertje, ik heb dus een 5 cellen nodig met een futaba stekker en 2 verlengkabels 1 van 20cm en 1 van 40cm en wat zelfklevent klitteband.

Gr Japioooooooooo

verlengkabels heb ik liggen, zelfklevend plakband ook, neem ik allemaal mee:)

mag je zo van me hebben hoor:D (zolang je maar niet mijn hele voorraad leegplunderd:mrgreen:)

koud?

Als je goed kijkt op Jaap's foto zie je net iemand onder de brug door schaatsen.... ;-)
Tijd voor winterkost Jaap... bami met appelmoes

Greetz vanuit t warme zuiden
Frank

in velsen 10 km van fms is t droog maar kan elk moment regenen
ziet er niet goed uit voor vandaag
hoopen op beter weer

Back