FMS-Spaarnwoude Hemelvaart Show 2010

Als je het ge-improviseerde bord bij de ingang goed gelezen had, stonden er 2 telefoonnummers die je kon bellen. De eerste was van mij. Had gebeld, dan had ik je op een scootertje persoonlijk opgehaald en naar het veld begeleid.
Ik heb gisteren wel 85.000 keer op en neer gereden.
Dit was voor ons dus improviseren.
Ik heb twee keer van de dienst gebruik gemaakt en ben, na eerst op het parkeerterrein te hebben geparkeerd en naar het veld te hebben gelopen, netjes achterop de scooter bij mijn auto afgezet, Bob heeft het paaltje netjes verwijderd en ik kon netjes naar het veld. Gewoon even lezen, vriendelijk vragen en hulde voor het oplossen van dit ongemakt. :thumbsup: Goed geregeld dus, net als de rest van het evenement. :worship:

*straks weer even kijken gaat* :banana:

Nachtvliegen van vrijdagavond:

(iJbMmti0Zk8[/media] in HD)

DSC00595.jpg

DSC00589.jpg

DSC00584.jpg

DSC00580.jpg

DSC00579.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Damn, jullie hebben het wel heel gezellig gehad daaro :yes:

Heb weer wat gemist :roll:

Maar eh, Japio heeft ook altijd wel wat met 1 van z`n kisten :lol:
Wist ook niet dat ie zo geweldig goed kun vliegen het filmpje te zien ;-) (en wat is ie ineens slank geworden :rolling: )

Peter en Ron afgelopen donderdagavond (en wat puberaal gedrag :mrgreen:)

Nog wat geknutseld (er zullen er de komende dagen nog wel wat volgen ;))

1 woord; "Schitterend".

Aan de heren van de organisatie, ik ben alle dagen gevweest en kan alleen maar lof uitspreken.
Alles is gewoon goed geregeld, van catering tot toilletten (die zag je al staan als je de brug overliep), mooi schoon veld en zelf het Rode Kruis was aanwezig.
Oja, ik zag geloof ik ook nog een ladderploeg richting de bomen gaan.:)

959980580_6_bYeV.jpeg
959980619_5_N1kM.jpeg

959980666_5_5Lpa.jpeg
959980701_5_-t16.jpeg

959980743_5_lSJ2.jpeg
959980782_5_wHy-.jpeg

Vanavond zal ik er nog meer plaatsen
Groetjes Ton...

En weer thuis(18:55 uur) ,
Was zeer gezellig , en zeker weer voor herhaling vatbaar ,na 8 jaar weer een keer geweest en hopelijk zal het weet elk jaar worde.

Heerlijk met de turbine kisten gevlogen , alleen de wind die er was zat achter de bomen wat alles een beetje moeilijk maakte.

Mijn Macchini in actie:

Ook de nachtvlucht was geweldig, heb zelf ook door de ring van vuur gevlogen ,
totdat er een andere vol door mij heen vloog , maar was gewoon super.
Gr vosje :)

leermomentje

Ik had me ingeschreven om te komen vliegen met mijn Sukhoi 26 in Spaarnwoude.
Dus zaterdagmiddag met vriendin naar Spaarnwoude waar wij nooit eerde geweest zijn.
Kunnen we niet met de auto het terrein op, een kartonnen bordje met afgesloten wegens parkeeroverlast auto's moesten we het mee doen.
Dan maar de auto op de parkeerplaats en te voet, het vliegtuig en apparatuur achterlatend...
De wegwijzers waren kennelijk foutief opgehangen waardoor we de verkeerde kant op werden gestuurd...
Eindelijk op het vliegterrein aangekomen is er nergens een plaats te zien/vinden waar vliegers zich kunnen melden.
Dus kozen wij er voor om maar eens een rondje te gaan lopen om de boel te verkennen.
Nergens een plek te zien waar je een zender moet inleveren i.v.m. zender bewaking.
Toiletten waren slecht aangegeven, geen speaker met info betreft kist en vlieger.
Uiteindelijk hebben we er voor gekozen richting huis te vertrekken en het vliegen te laten voor wat het is.
Misschien een leermomentje voor de organisatie, je kan er niet van uit gaan dat mensen al vaker op jouw veld zijn geweest en weten hoe het werkt.
Eigenlijk vind ik het meest verbazingwekkende dat er wel een bord wordt opgehangen met de melding dat de boel is afgesloten, maar er geen medewerker van de vliegshow bij staat om vliegers door te laten.
Wij vonden het in ieder geval erg jammer dat het zo gelopen is.

Paul

?

Volgens mij kon je duidelijk zien bij welke mensen je info kon opvragen, mischien waren de fluoriserende hesjes niet duidelijk genoeg?

Gaan we volgend jaar maar ook opvallende petjes dragen ?!...

Ook was op zaterdag middag duidelijk te horen waar er werd gevlogen.

En nog vreemder, Wie heeft de borden weer netjes juist teruggehangen?

En ok... de plek waar al het vliegverkeer werd geregeld....niet duidelijk ?!
O ja die tent waar ook die mannetjes met die vreemde opvallende hesjes stonden...

Kortom... Kon je wel zien dat je bij het vliegevenement was .... stonden er wel vliegtuigen? nee? dan was je zeker bij de naaktrecreatie terecht gekomen.

Ik was er ook en heb ongeveer 463x met volle tevredenheid gevlogen,
gelukkig dat bij mij de borden nog wel juist hingen.

En de toilet? daar had ik helemaal geen tijd voor........

Tot volgend jaar....

Rob

geweldig om te lezen hoe vrijwel iedereen in de verdediging schiet (met uitzondering van Bob Polhuis, die de kritiek wel verdragen kan.

Hoe vaak komt het wel niet voor dat wanneer je 1 ding tegenzit, je andere zaken ook gaat zien als tegenzitten, en/of minpunten. Komaan. Iemand heeft zijn dag niet gehad, heeft een of meerdere dingen op te merken en de organisatie (Bob Polhuis) gaat er vervolgens professioneel mee om. Neem een voorbeeld aan Bob zou ik zeggen ;)

Jammer dat ik er zelf niet bij heb mogen wezen. Had wel even mijn lampjes willen laten flikkeren met mijn maatjes van de ACH... ACH, volgend jaar maar ;)

geweldig om te lezen hoe vrijwel iedereen in de verdediging schiet (met uitzondering van Bob Polhuis, die de kritiek wel verdragen kan.

Hoe vaak komt het wel niet voor dat wanneer je 1 ding tegenzit, je andere zaken ook gaat zien als tegenzitten, en/of minpunten. Komaan. Iemand heeft zijn dag niet gehad, heeft een of meerdere dingen op te merken en de organisatie (Bob Polhuis) gaat er vervolgens professioneel mee om. Neem een voorbeeld aan Bob zou ik zeggen ;)

Jammer dat ik er zelf niet bij heb mogen wezen. Had wel even mijn lampjes willen laten flikkeren met mijn maatjes van de ACH... ACH, volgend jaar maar ;)

Ik schiet niet in de verdediging hoor, mijn reactie was meer komisch bedoeld... Zal wel door de zon van de afgelopen dagen komen.

En Bob hebben we juist aangenomen voor de professionele omgang, daar ben ik niet serieus genoeg voor. (ook grappig bedoeld).

Ik heb een mooie 4 dagen gehad en met alle serieuse op of aanmerkingen worden professioneel behandeld.

Rob

Lieve mensen,

Ik wil graag namens de organisatie iedereen bedanken voor hun komst en hun gezelligheid. Wij hebben enorm genoten van jullie.. en hopelijk jullie van ons!

We hopen jullie allemaal volgend jaar weer terug te zien!

Dan rest mij nog een ding te zeggen! Hou alles heel en heel veel vliegplezier!! :cool:

Daniel

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de complimenten en bedankjes die door de diverse mensen al zijn gepost. Ik heb geen idee welke personen dit evenement nu precies mogelijk maken, maar voor een ieder een dikke pluim.

ik ben alle dagen wel een paar uurtjes geweest en heb me prima vermaakt, leuke diversiteit aan modellen. Vriendelijke en relaxte mensen en een goede sfeer.

De catering was ook een goeie keuze, voldoende op voorraad en tot 's avonds laat wat warms te krijgen.

Op naar volgend jaar!

Thanks FMS

Winfried de Vries

Ik had me ingeschreven om te komen vliegen met mijn Sukhoi 26 in Spaarnwoude.
Dus zaterdagmiddag met vriendin naar Spaarnwoude waar wij nooit eerde geweest zijn.
Kunnen we niet met de auto het terrein op, een kartonnen bordje met afgesloten wegens parkeeroverlast auto's moesten we het mee doen.
Dan maar de auto op de parkeerplaats en te voet, het vliegtuig en apparatuur achterlatend...
De wegwijzers waren kennelijk foutief opgehangen waardoor we de verkeerde kant op werden gestuurd...
Eindelijk op het vliegterrein aangekomen is er nergens een plaats te zien/vinden waar vliegers zich kunnen melden.
Dus kozen wij er voor om maar eens een rondje te gaan lopen om de boel te verkennen.
Nergens een plek te zien waar je een zender moet inleveren i.v.m. zender bewaking.
Toiletten waren slecht aangegeven, geen speaker met info betreft kist en vlieger.
Uiteindelijk hebben we er voor gekozen richting huis te vertrekken en het vliegen te laten voor wat het is.
Misschien een leermomentje voor de organisatie, je kan er niet van uit gaan dat mensen al vaker op jouw veld zijn geweest en weten hoe het werkt.
Eigenlijk vind ik het meest verbazingwekkende dat er wel een bord wordt opgehangen met de melding dat de boel is afgesloten, maar er geen medewerker van de vliegshow bij staat om vliegers door te laten.
Wij vonden het in ieder geval erg jammer dat het zo gelopen is.

Paul
Als je gewoon je ogen open gehad had je kunnen worden opgehaald door een van de organisatoren, alles kunnen vinden, ook een leuke vliegdag kunnen hebben en een boodschap op een van de vier duidelijk zichtbare toiletten kunnen doen indien nodig. Ik moet ook nog even zeggen dat je zonder enige reden wel heel erg zuur over komt.
Dolf Haddock

heel fijn weekend geweest

complimenten aan de organisatie, superrrrrrrrrrrrrrrrrr

grtjs serge , pa & Daisy

ps nogmaals dikke dankjewel voor de hulp bij het zoeken naar onze baby die in de boom hing........................hij heeft het gelukkig overleefd

Laatst bewerkt:
waren weer 4 te gekke dagen. De trainer heeft lekker wat vluchten gehad, jammergenoeg extra weer stuk, wegens uitvallen van de motor...

ook het nachtvliegen was superleuk!

Hulde aan de organisatie!!!

Tot volgend jaar

Heb Vrijdag ook een paar mooie vluchten kunnen maken :D

Jammer genoeg moest ik erna weer gaan vanwege een F3A-X Wedstrijd..

Maarja volgendjaar zijn we er zekers weer bij !

Heeft er iemand toevallig nog mooie foto's van mn Yak?

Grt.

Wij willen de gehele organisatie heel erg bedanken voor de laatste 4 dagen die helemaal toppie waren en komen graag nog eens bij jullie op bezoek.

Petje af voor de organisatie !!! Gr Beau de hond en wij natuurlijk TATAAAAAAAAAAAAAAAA
961089959_5_VObn.jpeg

Iedereen maakt foto's van vliegtuigen en het vliegen, ik dus niet, je kunt hele leuke foto's maken van andere momenten.

Alles goed geregeld zelfs het RODE KRUIS was aanwezig.
961070697_5_sXgb.jpeg

Meldpunt vliegers
961089561_5_Vz_U.jpeg

Dit bordje zegt genoeg dacht ik
961138345_5_Vmdd.jpeg

De Catering
961089678_5_gzsD.jpeg

961070865_5_THIT.jpeg

Het snoep droppen altijd leuk om te zien.

Serge , Pa & Daisy
961042211_5_fPKI.jpeg

961042443_5_fO38.jpeg

961042706_5_pxPj.jpeg

En niet te vergeten, Fabian die even vlug een doosje op zijn kist plakte om snoep te droppen en dat werkte nog goed ook
961071082_5_APUr.jpeg

Japiooooooooooo en Dennyoooooooooo en Boooooo

Laatst bewerkt:
Druk bezig met filmpjes in elkaar te knutsellen en te uploaden.

Hier alvast weer één van de Christen Eagle van Thierry.

Meeste filmpjes zijn in HD of Full HD en zijn het beste te kijken via YouTube zelf (klikken op het filmpje als deze afspeelt op het forum). De verse filmpjes duren meestal een paar uur voor ze echt in HD kwaliteit online staan. En gewoon gebruiken voor andere sites hoor, ik ben niet zo moeilijk als het om "copyrights" gaat. Wat op de interwebs staat, is publiek bezit. ;) :yes: :lol:

wat je met een (zwaar) overpowerde trainer al niet kan:mrgreen:

Doosje is netjes mee naar huis genomen, Ik ga in ieder geval wel wat verzinnen om makkelijker snoep te droppen, want dit is superleuk! Het toestel vloog met de doos aan de bovenkant wel wat moeilijker:)

Als eerste wil ik namens ons drieén Pa mijn zoon en ik zelf de organisatie bedanken voor geweldige weekend:thumbsup::thumbsup::thumbsup: ik kan niks anders zeggen dat alles goed geregeld was!.

alleen één klein verzoekje van mijn kant: of volgend jaar die vervgelende hoge bomen iets gekort kunnen worden????:D

full

(als je goed kijkt zie je hem hangen!)

zal zo de rest van de foto's nog posten het zijn er niet veel het meeste staat op film.

grt rob, dylan, robert

Back