FMS-Spaarnwoude Hemelvaart Show 2010

Aha, was jij dat niet, die op donderdag door een "foutje" ineens in de pitts opsteeg met die heli.....?(tussen de mensen en modellen)

opsteeg haha? nee, ik liet hem even draaien op een relatief laag toerental. Maar gelukkig gaf jij me aan waar dat beter kon. Was een prachtige meeting moet ik zeggen....

loges

hoho deze meneer liet alleen zijn motor/rotor draaien en helemaal niet opstijgen ik stond ernaar te kijken, eigenlijk helemaal niks mis mee dus, lul verhalen hebben we niks aan hier

Ha die Jaap, leuk je ontmoet te hebben. Ik blijf je draadjes volgen. In het echt ben je even eerlijk en spontaan als op het forum. Geweldig. Hou ik van.

abco

Maar gelukkig gaf jij me aan waar dat beter kon. Was een prachtige meeting moet ik zeggen....

Ik? Uh nee hoor, ik had geen oranje jasje aan, waren mensen van fms zelf:) (ik heb het overigens niet zelf gezien, ik stond met m'n rug er naartoe, anderen vertelden me dat je even loskwam)

Ik? Uh nee hoor, ik had geen oranje jasje aan, waren mensen van fms zelf:) (ik heb het overigens niet zelf gezien, ik stond met m'n rug er naartoe, anderen vertelden me dat je even loskwam)

dan heb je wel wat gemist haha. Je hebt niet altijd de kans een md900 even te horen draaien. Overigens rondom mij waren er diverse modellen aan het proefdraaien waarvan ik dacht: blijkbaar mag dat hier.....

abco

Dick? mijn vader heet Rob, en hier controleer ik het lesvliegtuig.....

sem_piper.jpg

En al die dagen werd de gelegenheid geboden om eens met een modelvliegtuig te vliegen door Dick en er werd erg veel gebruik van gemaakt, Dick je bent een toppertje.

961098919_5_yktA.jpeg

961099074_5_UfoL.jpeg

Vandaag nog even terug geweest met mijn zwager om te kijken op mijn vliegtuig al uit de boom was gevallen(niet dus) gelukkig is mijn zwager een getrainde klimmer dus harnas aan en hup daar ging hij de boom in. het vliegtuig hing toch al gauw op zo'n 20m maar het is hem gelukt het vliegtuig is weer beneden :banana:welliswaar helemaal stuk maar gelukkig is mijn ontvanger gespaard gebleven!

full

verder was er nog een parchute in de boom geland is die er nog uitgekomen???????????

grt robert

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk nou heeeeeeeeee kleine rakker, vorig zat je nog binnen, kelere wat ben je groot geworden man, doe de groeten een je vader en moeder en vraag ff of ze de prijs al weten van die ontvanger deac

Gr Japiooooooooooooooo

Gasten en vliegers,

Bedankt voor al jullie complimenten.
We hebben genoten van jullie aanwezigheid en humor. Elk jaar is het weer een hoop werk en hoop je dat het allemaal goed komt. En dan is uiteindelijk de dag waar je dan al maanden naar uit kijkt en dan gaat het echt gebeuren. Bijna onwerkelijk.

4616108635_434932162c.jpg

Elke dag bezoekers waarvan je je afvraagt hoe ze het te weten zijn gekomen? Dus de reclame en flyers werken dan toch echt?

4616724694_a8470861c1.jpg

Bryan verdween volledig in de rook

4616724048_6f23dca814.jpg

Ook dit mooie plaatje geeft aan dat mensen zich helemaal thuis voelen. Dit vind ik nou een mooi momentje.

Na dag 1 denk je dan: "Gelukkig hebben we nog 3 dagen te gaan"
Maar nu is het dan toch voorbij. Het voelt alsof een heel goed feest over is. Een beetje treurig en moet dan nog steeds wennen aan het gewone leven.
Ik ben dan ook wel helemaal kapot van het rondstuiteren op het veld en ik vermoed dat ik een paar dagen nodig heb om weer helemaal op aarde te landen.

Nogmaals, namens FMS bedankt ik jullie voor alle mooie momenten. Het was gewoon kei gaaf!!! In ieder geval hopen wij dat we elkaar allemaal weer volgend jaar gaan zien. Stiekem gaan we daar wel een beetje van uit. :-)

Ik was nog steeds aan het nagenieten van afgelopen weekend, tot ik vanmiddag in men werkplaatsje kwam, oeps 2 gedore gereedschaps karren leeg, grote slijptol weg, mig tig laspperaat weg, puntlasapperaat weg, acculader weg, boormach weg, bandschuurmach weg, verfafbrander weg en men futaba pcm1024z zender weg.

Tja geen braaksporen, zou er dan toch iemand een sleutel hebben ????

Laatst bewerkt:
heh Jaap
mot dat nou, wist je geen leukere te nemen
deze was wel heel snel en stiekem genomen he:D:D:D

wacht jij maar......... volgende keer eens eentje van jou nemen in je onderbroek...en dan.... direct het forum op :p:p:p:p:p:p:p:p:p

TATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA............

grtjs Daisy

die kale met dat oranje hesje vond ik erg leuk alles presenteren
vooral met de kids en het snoep
en japie leuke fotos
maar dat van die onderbroek snap ik nog niet helemaal :P
lopen jullie als iedereen weg is allemaal in jullie onderbroek ?
gheghe

grtz lip

huh ben jij dat serge ? die kale met de pits dikke pluim voor het presenteren was leuk :D

@Lip

Serge is die eikel die dat snoepkissie aan het vliegen was, die andere op de foto is zijn vader en die knappie mevrouw is Daisy tataaaaaaaaa
961042211_5_fPKI.jpeg

Gr Japiooooooooo

aha nu snap ik het

gheghe het zijn ook zoveel mensen
en aangezien ik net nieuw ben met het fenomeen meetings/show is het soms lastig te onthouden allemaal

mooie billen ja :P gheghe moet ie zuinig op zijn

grtz lip

@Sleur,

Heb je ook nog video's vam donderdag avond?
Wat zou daar op moeten staan? Ik heb veel gefilmd maar lang niet alles als gevolg wat teveel praten en te weinig filmen. ;) Achteraf blijkt telkens weer dat je te weinig gefilmd hebt. Volgende keer maar 4x24 uur filmen. :D

Alle losse stukjes ga ik nog bij elkaar voegen tot een soort compilatie van het weekend.

Back