FMS-Spaarnwoude Hemelvaart Show 2011 !!

...
en de dagen er na teveel wind voor mij(kon wel vliegen maar door gebrek aan ervaring dorst ik t niet aan):rolleyes:
...
gr vinni

Daar had ik ook last van :Fade-color:
Hopelijk de komende tijd wat minder wind om weer wel goed te kunnen oefenen.
Groeten, Alfred

Ik heb ook erg genoten
jammer dat ik donderdag en vrijdag niet echt lekker was
Veel hoofdpijn
Zaterdag ging het beter
Volgend jaar zeker weer

Daar had ik ook last van :Fade-color:
Hopelijk de komende tijd wat minder wind om weer wel goed te kunnen oefenen.
Groeten, Alfred

hoi alfred
daar hebben we idd samen gestaan van wel/niet/wel /niet toch maar niet
hoop idd ook op iets minder windt gaat staan
gr vinni

Ik wil hier graag mijn waardering uitspreken aan de organisators van de FMS meeting op Hemelvaart en weekend. Dit enthousiasme en inzet verdient een grote pluim!!
Over het soort toestellen ben ik minder tevreden. Ik ben teleurgesteld door het feit dat er heel weinig eigenbouw/constructie toestellen aanwezig waren, 90% was ARF en allemaal van dezelfde soort waarvan een aantal ver boven de geluidsnorm zaten. Sommige van deze piloten gaven echter prachtige demonstraties voor een veelkoppig publiek.
Ik hoop dat er volgend jaar wat meer modelbouwers op komen dagen zodat het niet alleen een ARF festijn wordt.

Haddock

Ook was er een nieuwe activiteit:
full

Vleugelbuis-golf
Aangezien de carbon golfclubs niet ideaal zijn is het waarschijnlijk volgend jaar een ander voorwerp.

Laatst bewerkt door een moderator:
Foto`s Spaarnwoude 2011

full
full
full
full
full
full
full
full
full
Hallo
full
CREW van FMS, hier wat foto`s van een geslaagt weekend.

Groeten Marcel Hollaar.
full

Heeft iemand een linkje met wat gezipte foto's? of kan iemand ergens een verzameling foto's bij elkaar stoppen dat ze makkelijk te downloaden zijn?

Dat maakt het voor de organisatie ook makkelijker om te uploaden naar onze eigen website (met natuurlijk je naam erbij voor de credits ;) )

Heb zelf geen foto's gemaakt jammergenoeg, maar kan thierry niet een ftp linkje aanmaken, waar mensen hun foto's op kunnen zetten? Dit heb ik in het verleden zelf ook op die manier gedaan, en dat werkt best makkelijk:)

Heeft iemand een linkje met wat gezipte foto's? of kan iemand ergens een verzameling foto's bij elkaar stoppen dat ze makkelijk te downloaden zijn?

Dat maakt het voor de organisatie ook makkelijker om te uploaden naar onze eigen website (met natuurlijk je naam erbij voor de credits ;) )

Ik zal mijn foto`s wel op een cd branden en afgeven op het veld.
groetjes Ton...

Misschien zijn ze ondertussen ondergesneeuwd door de nieuwe posts, mijn foto's (zijn er ongeveer 200) zijn hier te vinden;

fotos-fms-spaarnwoude-hemelvaart-2011-2-t-5-juni

Wat mij betreft mogen die ook wel op de FMS website geplaatst worden, ik heb van alle dagen de foto's......

Dat kwam omdaqt veel van de echte schaal modellen in de tenten stonden
Het weer was er niet geschikt voor
maar ik heb er meerdere gezien
Maarja in de tent of aanhanger
Ik had zelf mijn fokker D21 en een spitfire mee
Maar ook ik hield ze aan de grond

Ik wil hier graag mijn waardering uitspreken aan de organisators van de FMS meeting op Hemelvaart en weekend. Dit enthousiasme en inzet verdient een grote pluim!!
Over het soort toestellen ben ik minder tevreden. Ik ben teleurgesteld door het feit dat er heel weinig eigenbouw/constructie toestellen aanwezig waren, 90% was ARF en allemaal van dezelfde soort waarvan een aantal ver boven de geluidsnorm zaten. Sommige van deze piloten gaven echter prachtige demonstraties voor een veelkoppig publiek.
Ik hoop dat er volgend jaar wat meer modelbouwers op komen dagen zodat het niet alleen een ARF festijn wordt.

Haddock

Dat kwam omdaqt veel van de echte schaal modellen in de tenten stonden
Het weer was er niet geschikt voor
maar ik heb er meerdere gezien
Maarja in de tent of aanhanger
Ik had zelf mijn fokker D21 en een spitfire mee
Maar ook ik hield ze aan de grond

fotos-fms-spaarnwoude-hemelvaart-2011-2-t-5-juni

Was je wel op deze meeting Jeroen :D
Op de foto,s was het anders prachtig weer.

Mvg Johan

Back