Yep
Even een keer een afspraak maken.
Tuurlijk hebben we een testring. Meerdere zelfs. In de ontwikkeling van banden worden ze onderworpen aan legio tests, je hebt geen idee hoeveel. En dan moet je juist niet denken aan die "leuke" testjes in de autobladen. Enneuh, banden zijn errug goed simuleerbaar ... we kunnen alle mogelijke constructies doorrekenen, zowel qua verwerkbaarhed als performance.
Tja, dan zou je het zo goed moeten snappen, dat je ook nog eens de kennis in de praktijk zou kunnen toepassen. Wij geven Tyre Technology Seminars, deze zijn erg kostbaar, en dan moet je denken aan getallen met 4 nullen erachter (per persoon). Duurt een volle week, en dan heb je een kleine basis. Wel snel inschrijven, want we zitten voor 2008 alweer helemaal volgeboekt. Met een visitekaartje waar bijv. Michelin of Conti op staat kom je trouwens niet eens in aanmerking. De training is erg populair bij machine- en grondstoffenleveranciers. Een van de grootste voordelen is dat ze dan beter met ons kunnen meedenken. Overigens geven, voor zover bij mij bekend, geen van onze conculega's dergelijke seminars, maar dat is weer een heel ander verhaal, waarover ik wel een leuke anekdote heb trouwens.